Bigudiuri Remington


Bigudiurile de Reminton au fost o achizitie facuta pe fuga....mare fuga! Si cum graba strica treaba, am implinit un an de cand stau cu ele in casa si nu le folosesc!
Sa incepem prin descrierea tipului meu de par: ondulat, normal, lung pana la sani. Trebuie sa mentionez ca parul din fata este mai scurt, motiv pentru care in fata imi statea cel mai aiurea parul atunci cand le foloseam ;)
Prima data cand am folosit aceste bigudiuri electrice, ionice, termice, etc. aveam parul indreptat cu placa....iar rezultatul a fost cat de cat ok, cu toate ca parul se ondulase doar la varfuri. In 10 minute s-au lasat buclele, dar nici nu am folosit fixativ dupa.
Apoi le-am folosit pe parul natural, ondulat! Parul s-a facut ca de arici-pogonici, in sensul ca era foarte umflat si foarte ondulat si nu cadea deloc natural.
Parerea mea este ca ondulatorul este mult mai bun decat aceste bigudiuri si daca va ganditi ca aceste inventii mirobolante ale celor de la Remington o sa va scurteze perioada de coafare este complet eronat! Pentru o singura utilizare ai nevoie de cel putin 45-60 de minute:
-10-15 minute trebuie sa lasi bigudiurile sa se incalzeasca;
-in 10-15 minute ti le aranjezi in cap;
-cam 20 de minute trebuie sa le lasi sa actioneze.
Iar apoi mai pierzi o jumatate de ora in fata oglinzii cu fixativul intr-o mana si peria in alta, pentru a-l face sa se aseze.
Un alt mare dezavantaj este acela ca sunt foarte grele, eu cred ca au cel putin 1kilogram. De asemenea clamele cu care se prind bigudiurile sunt imense si grele.

Pret: 160-170 ron in Domo si pe site-ul firmei producatoare

Comentarii

Anonim a spus…
Nu este adevarat, esti tu fraiera si nu stii sa le folosesti, daca iti ia 15 minute sa ti le pui in par.........atunci e clar ca esti pe nicaieri, macar nu mai scrie prostii sa influentezi lumea
Toma Aurora a spus…
Avand in vedere ca in pachet sunt 20 de bigudiuri si in mod normal pana iei o suvita lunga, o piepteni si o rasucesti, apoi o fixezi cu clama speciala, iti ia cel putin 30 de secunde, timpul minim este de 10 minute. Acum nu stiu, poate unii sunt wonderman-i și reușesc performanța de a le manevra în 5 secunde, deși mă îndoiesc.
Nu aș avea de ce sa le fac reclama negativa din momentul in care le-am cumparat din banii mei si nu as avea nimic de castigat/pierdut. Si in plus, e plin internetul de astfel de bigudiuri revandute de cei carora probabil nu le-au placut, la preturi mai mici.