Avon Ella Ballerina- balsam si luciu de buze





Recunosc ca acste doua produse le-am cumparat pentru ambalaj! Cand le-am vazut in catalog asa vesele si colorate am zis ca trebuie sa le am. Din pacate, nu sunt foarte grozave, dar nici nu au costat foarte mult, deci nu am facut o mare risipa!
Balsamul de buze are o aroma falsa de capsuni, se vede pe buze roz deschis, dar nu intr-un mod uniform si este putin hidratant. Pentru o fetita eu zic ca merge! Cel mai mult imi place ambalajul, imi plac buzele rujate ale micutei Ella Ballerina!
Luciul de buze are aroma si gust de caramel, este lipicios si vascos, dar se vede frumos pe buze, transparent cu un usor sclipici. Cel mai mult m-a deranjat aroma foarte puternica de caramel. Cel mai mult imi place la el tot ambalajul, este un produs micut si delicat!
Consider aceste produse excelente pentru micutele printese, dar pentru mine nu!
Ma bucur totusi de frumusetea aspectului lor si mereu le privesc si ma minunez  de ele!

Le-as mai cumpara? Nu. In locul lor as alege, incadrandu-ma in acelasi buget, balsam de buze Nivea clasic (ambalaj albastru inchis) si luciu de buze deligloss de la Yves Rocher!

Pret: 9-10 lei fiecare in functie de catalog

Comentarii

Unknown a spus…
Nu le-am încercat, dar ambalajul chiar este adorabil. Totuși, ceea ce pot face produsele sunt mai presus de aspect.