Noutăți cosmetice pe Elefant


   Gama de cosmetice de pe Elefant se îmbogățește pe zi ce trece. Azi vă prezint noutățile și voi începe cu setul Collistar, în varianta cu portfard turcoaz. A mai fost disponibil și într-un alt format, atunci câteva dintre voi mi-ați spus că stocul s-a epuizat rapid și nu ați apucat să-l comandați. Conține mascara, demachiant bifazic și gentuță pentru cosmetice și este redus la jumătate de preț.


   Tratamentul sub formă de fiole se adresează persoanelor cu tenul mixt sau gras ce-și doresc o piele mai curată și pori reduși. Se recomandă să fie utilizat după vârsta de 25 de ani.




  Îmi plac cosmeticele Greenland, am încercat până acum produse din gamele cu zmeură și papaya și mi-au plăcut toate, sunt mai bune decât cele de la The Body Shop din punctul meu de vedere, loțiunile hrănesc pielea mai bine, mirosurile sunt mai naturale, iar ambalajele mai frumoase.




   Probabil cel mai mic preț întâlnit la un tratament CHI. Cantitatea este generoasă, de 350 ml, iar produsul este de tip leave-in, nu este nevoie să fie clătit din păr.




   Luxe Oil este cel mai bun ulei de păr folosit de mine. Îmi place mai mult decât Silk Infusion de la CHI, formula sa este mai ușoară și poate fi aplicat zi de zi fără a îngrășa părul. Prețul de pe Elefant mi se pare foarte bun pentru varianta full size, de 100 ml.




   Șamponul Lipidium este un alt produs profesional care mi-a plăcut și despre care am scris pe blog. Raportul cantitate/preț nu este de neglijat având în vedere faptul că șamponul este de calitate bună. Din gama Lipidium mi-a plăcut și masca hidratantă, este și ea disponibilă pe site în varianta XXL.




   Ce-ar fi vara fără picioare bronzate? Spay-urile de la Sally Hansen, foarte populare în afară, sunt acum disponibile și la noi. Bronzul obținut este instant, iar aplicarea se face rapid grație modului de distribuire a produsului. Spray-ul este disponibil în două variante, Ligh Glow (efect discret) și Tan Glow (bronz mai intens).





   Mai multe tipuri de rimel L'oreal au fost adăugate, prețul unuia fiind de 39,90 lei. Mă tentează Lash Wings Inteza, doresc să îl încerc după ce termin mascara pe care o folosesc în prezent, Volume Collagen, produs de aceeași marcă.



Comentarii