Review: Cremă pentru protecție solară Piz Buin


   Cea mai bună cremă pentru protecția tenului meu este Kiss My Face, nu-mi schimb această părere. O cumpăr de pe Iherb și voi continua să o comand în continuare, căci face casă bună cu pielea mea. Însă uneori mai testez și produse de protecție solară disponibile în România, iar crema pentru piele sensibilă de la Piz Buin este una dinte ele. O puteţi comanda la preţ promoţional de AICI.

    Crema are consistența unui fluid de culoare albă. Este ușoară și se întinde rapid pe piele. Este absorbită rapid, pielea rămâne cu un ușor luciu deasupra, însă nu simt produsul gras pe piele. De aceea mă trec și eu pe lista celor care susțin că această cremă e potrivită inclusiv pentru tenul gras. Promite o protecție bună împotriva efectelor razelor UVA și UVB grație filtrului SPF30.
    După aplicare pielea devine uniformă ca și aspect, ca și cum aș fi aplicat un bb cream. Crema nu lasă nicio urmă albă, având tenul măsliniu și bronzat pe deasupra mi-ar fi lesne să observ până și cea mai subțire peliculă deschisă la culoare.
    Dacă aplic machiaj deasupra sunt foarte încântată de rezultat, produsele se fixează frumos și tenul are un aspect sănătos per ansamblu. Dacă nu aplic machiaj, sebumul începe să-și facă de cap după 3-4 ore, așa că-mi spăl fața și aplic crema de câte ori e nevoie pe parcursul unei zile. Bronzul obținut în perioada în care am folosit crema e frumos, pielea s-a închis treptat și are un aspect arămiu.
    Până acum totul sună încântător și pot spune că înțeleg pe deplin de ce produsele Piz Buin sunt atât de populare și recomandate în stânga și în dreapta. Totuşi, i-am găsit un minus: parfumul. Mie îmi plac mai degrabă variantele neutre, care să nu aibă mirosuri persistente și care să-și facă doar datoria de protector al pielii. Însă ştiu că mulor persoane le plac cosmeticele frumos parfumate, iar pentru multe dintre ele acesta este chiar un criteriu de selecţie. Bioderma, de exemplu, este un alt brand care alege să-şi parfumeze produsele pentru protecţia solară.



 




Comentarii