Noile geluri de duș Yves Rocher


   Nu am ajuns la lansarea noilor produse Plaisirs Nature de la Yves Rocher însă am plasat o comandă pe site și am reușit astfel să testez noile arome. Contrar așteptărilor, am fost dezamăgită de gama cu cocos, a cărei arome mi s-a părut insuficient de dulce pentru gusturile mele. Am să-i mai dau o șansă totuși și voi achiziționa pe viitor și altceva în afară de gelul de duș cremos.
   Mi-am făcut favorite printre produsele pentru baie, nu se putea altfel! Două arome m-au cucerit instant: cea de zmeură și cea de mango. În flacoanele absolut superbe, am descoperit două mirosuri gurmande, dulci, naturale. Fix ce-mi doream pentru sezonul cald!
  Mă bucură și faptul că aceste produse vor fi disponibile în permanență; mă număr printre cei care au făcut pasiuni pentru cosmeticele lor în ediție limitată și apoi au rămas cu buza umflată, neavând de unde să le mai procure.

   Gama cu zmeură și mentă miroase foarte dulce, nu vă așteptați la ceva fresh, răcoritor. Îmi amintește de balsamul de buze cu zmeură pe care Yves Rocher îl comercializa în urmă cu 7-8 ani. Era un balsam transparent, ambalat la borcănel, de culoare roz, cu miros fructat fantastic. 
   Gama cu mango și coriandru are o aromă exotică, dulceagă. Se simte intens mirosul de mango. Coriandrul, ca și menta din compoziția gelului de duș despre care am scris mai sus, nu știu pe unde s-ar putea ascunde :).
    Ambele produse au formule intens spumante, dar destul de blânde. Pentru pielea uscată recomand totuși variantele cremă, acelea fiind mai delicate.
    Un flacon de gel de duș are 200 ml și costă doar 7,90 lei. Toate produsele noi din gama Plaisirs Nature au prețuri foarte accesibile, mai mici decât cele cu care Yves Rocher ne obișnuise. Pot fi cumpărate din magazinele fizice YR sau direct din magazinul online.

Comentarii

Anda Darie a spus…
cam scumpițe gelurile de duș, mai ales că sunt la doar 200 ml.