Noutăți BrandCircus



    Îmi plac o mulțime de articole dintre cele postate în acest început de primăvară în outletul online BrandCircus, iar acest lucru m-a inspirat să fac o postare nouă pe blog. Am selectat favoritele mele, a fost o plăcere căci am o slăbiciune pentru întocmirea listelor de dorințe. 
    În fotografia de start puteți admira cămașa cu broderie de la Zara (disponibilă aici), care nu cred că ar trebui să lipsească din garderoba acestei primăveri. Chiar zilele trecute bântuiam pe înserat pe Pinterest și în seria pieselor esențiale pentru primăvara lui 2016 erau cămășile albe, cu inserții din dantelă.
   Am încercat să-mi construiesc o garderobă de tip capsulă pentru acest sezon, dar încă nu mi-a ieșit. Dacă sintagma nu vă este cunoscută, capsule wardrobe se referă la rotirea unui număr nimic de piese vestimentare pentru a crea cât mai multe ținute. Se pune accent pe piese esențiale în speranța că ne vom putea îmbrăca fără mari dureri de cap în fiecare dimineață, economisind astfel timp prețios.

Pantaloni Zara: 59,99 lei (disponibili aici)

Rochie Zara: 64,99 lei (disponibilă aici)


Top Vero Moda: 39,99 lei (disponibil aici)

Rochie Zara: 99,99 lei (disponibilă aici)

Trench Zara: 149, 99 lei (disponibil aici)

Rochie Vero Moda: 59,99 lei (disponibilă aici)

Kimono Stradivarius: 49,99 lei (disponibil aici)

Bluză Stradivarius: 47,99 lei (disponibilă aici)

Pantaloni Zara: 59,99 lei (disponibili aici)

Geacă piele Zara: 249,99 lei (disponibilă aici)

Bluză Vero Moda: 39,99 lei (disponibilă aici)

Comentarii