Cum a ajuns o tabletă președinte



   Mare zarvă la începutul toamnei! Start de campanie electorală în lumea gadgeturilor. Telefoane, tablete, laptopuri, concurau toate pentru fotoliul de președinte. Electoratul era împărțit și aștepta cu nerăbdare confruntarea finală. În lumea aparatelor electronice această confruntare finală n-are forma scandalului televizat pe care o cunoaștem noi, oamenii. Nu, acolo fiecare candidat se prezintă în fața publicului, prezentându-și punctele forte și serviciile pe care le poate aduce direct utilizatorului. Iar confruntarea se dă între alocuțiuni!
   Să citim cu atenție transcriptul discursului ținut de o tableta Samsung cu candidatura depusă pentru acel tur de scrutin:



   „Domnilor, se cuvine a mă prezenta apelând la toate detaliile tehnice. Însă pe acestea le puteți afla cu ușurință de pe cutie, iar ele nu vor face deliciul celor mai puțin pricepuți în ale tehnologiei. Așa că mă încumet, cu riscul de a părea complet neprofesionist în ochii celorlalți concurenți, să mă descriu folosindu-mă de cuvinte simple. Măsor 7 inchi, ceea ce mă face suficient de compact pentru a fi ținut cu ușurință într-o singură mână. Ecranul meu e de tip FTF, ceea ce poate părea complicat pentru urechile unora dintre voi, însă acest format permite afișarea întregului conținut de pe o pagină pe care navigați, la o calitate foarte bună. Am procesor Quad Core, care înlesnește navigarea pe internet, făcând-o fluidă. Datorită lui nu veți întâmpina probleme la o trecere de pe o pagină pe alta și nu trebuie să vă îngrijorați că tableta se va bloca din pricina suprasolicitării. Sunt o tabletă 4G și de aceea pot fi purtată și-n zonele cu semnal redus, căci funcționez la fel de bine și pe crestele munților ori în desișul pădurilor. 
    Nu sunt doar plăcut ochilui, grație albului meu impecabil și designului slim, ci și foarte inteligent. Am o memorie bună, de 8 GB și citesc carduri și mai deștepte, cu capacitate de stocare de până la 64 GB. Ceea ce înseamnă că puteți stoca pe card toate filmele favorite, urmând ca apoi să le puteți viziona cu ajutorul meu. Nu vă faceți griji în privința autonomiei mele! Funcționez preț de 10 ore atunci când este folosită funcția video, ceea ce înseamnă că puteți urmări nu mai puțin de 5-6 filme până să mă descarc complet. Dacă adormiți în timp ce mă folosiți, stați liniștiți. Puteți dormi și preț de o săptămână căci abia după 190 de ore bateria mea va ceda. 
   Pot fi un ajutor de nădejde în caz că vă rătăciți într-un oraș mare ori căutați o scurtătură pentru a ajunge mai rapid la o întâlnire importantă, grație funcțiilor GPS.
   Alte funcții ce mă pot recomanda drept o unealtă performanta sunt: editorul foto/video pentru cei ce doresc un selfie de nota 10+, Google Maps pentru călătorii, textul predictiv pentru cei ce se grăbesc să trimită un mesaj și o cameră decentă, de 3.15 mp.
    Asta e tot, stimabili domni, rămâne la latitudinea domniilor voastre să constate dacă mă potrivesc ori ba pentru funcția de președinte al gadgeturilor! -ropote de aplauze-”

   Nu se știe cum s-a făcut, însă discursul a cam avut lipici la public și  tot ce pot adăuga pe final e că acum nu mă mai pot adresa tabletei Samsung altfel decât folosindu-mă de formula de salut Domnule Președinte

Comentarii