Favoritele lunii aprilie



   După ce mi s-a terminat primul flacon de șampon Wella, luat în dublu exemplar și care nu m-a impresionat foarte tare, după cum spuneam aici, m-am întors la iubirea verii trecute: șampoanele Apimond. Favoritele mele: cel cu cidru și cel herbal, ambele oferind o senzație intens răcoritoare în timpul șamponării. Ăcesta este principalul motiv pentru care eu le numesc șampoanele mele de vară. În plus, nu-mi usucă părul și le pot folosi frecvent, nefiind agresive.
   M-am întors la șamponul Herbal de la Apimond și o dată cu acestă întoarcere a venit rândul să scot, din cutiuța mea cu produse cosmetice, o altă veche dragoste: balsamul de păr de la Hofigal. E drept că acest balsam n-are un ambalaj fancy, atrăgător, dar este balsamul care-mi lasă părul cel mai lucios și ușor de pieptănat. Niciun alt produs similar, profesional ori din comerț, nu l-a dovedit. Eu îl mai folosesc uneori și pentru co-wash (spălarea părului doar cu balsam) și se comportă foarte bine, nelăsând părul încărcat și fiind mai spumant decât m-aș fi așteptat.
   Un alt produs pentru păr folosit la maxim în luna aprilie a fost ser-ul leave-in Aqua, de la Wella. Un ser profesional, ce promite hidratare fără a încărca firul de păr. Aș exagera dacă aș zice că Aqua BioTouch a fost apă de ploaie, dar nici impresionant nu l-am găsit. Are un miros foarte plăcut, floral, nu se simte deloc în păr, dar nici nu-l hrănește prea mult. Sau, cel puțin, nu văd/simt asta. Ce m-a surprins la el a fost faptul că s-a consumat imediat, lucru nemaiîntâlnit până acum la un produs profesional. Acestea, fiind piperate ca preț, au avantajul că se consumă greu, în câteva luni. Nici vorbă în privința acestui ser, abia dacă mai există câțiva ml pe fundul flaconului.
   O veche dragoste resuscitată: exfoliantul de la Anew Clinical, minunat pentru tenul meu gras. L-am luat cu 25 lei dintr-o ofertă pentru reprezentanți și tare mi-e ciudă că n-am să-l mai găsesc vreodată. E cel mai abraziv exfoliant încercat de mine, bun pentru zonele cu pori foarte largi căci după folosire micșorează optic porii și, testat, cu bune rezultate asupra ridurilor de expresie de pe frunte. Un produs de excepție de la Avon, mare păcat că nu mai există în ofertele curente, dar poate este altceva similar în gamele Anew. Am să verific după ce se termină.


   În privința produselor de machiaj, trei au fost favoritele lunii. Fondul de ten de la Astor, luat mai mult dintr-o greșeală, după ce-am testat într-un magazin DM cam toate fondurile de ten, pe mână. Mi-a plăcut consistența acestuia și puterea de acoperire. E potrivit tenului gras, nu încarcă pielea și, cum ziceam, oferă o acoperire bună. După ce se termină o să-l cumpăr din nou, chiar mă înțeleg excelent cu el și s-ar putea să fie cel mai bun fond de ten pentru mine. Prețul său: 30-40 lei, în funcție de oferta de la raft.
   După el, în topul favoritelor din categoria machiaj, vine pudra bronzantă de la Lancome. Un produs scump, pe care l-am luat beneficiind de un discount de 50%. Dacă vă uitați cu atenție, i-am făcut deja o scorbură în centru, dar nu-i de mirare căci am folosit-o aproape zilnic. Ce-mi place cel mai tare la ea: oricât de mult aș aplica aspectul pe piele e natural, nu portocaliu și, mai mult, rezistă bine pe piele, nu se strânge în pete, nu se împăștie.
    Tot un produs scump încheie suita produselor favorite de machiaj: trusa de la Nina Ricci, pentru voiaj. Nuanțele de maro le-am folosit cel mai des. Sunt mate, potrivite pentru un machiaj simplu de zi. Rezistența fardurilor e de nota zece, păcat că unele nuanțe din trusă nu mi se potrivesc și tocmai de accea n-aș mai vrea să am trusa pentru a doua oară. Aș prefera un fard mono, ori duo, special pentru rezistența de fier. Și asta fără bază de machiaj.


   Voi încheia cu parfumul favorit al lunii. Aș minți dacă aș spune că este Si Lolita. Nu, el a fost doar cel mai folosit, dar se numără și  printre prafumurile mele favorite. Deasupra tuturor stă, însă, minunata apa alegorică Flora Nymphea (Guerlain), dragostea mea oarbă pentru el neavând limite. Dar, din economie, i-am dat liber pentru a-l păstra doar pentru zilele speciale. Sunt foarte zgârcită când vine vorba de el. Și am luat Si Lolita la folosit. Aproape zilnic. Ba chiar și sora mea mi l-a mai folosit din când în când. E foarte puternic acest parfum , intens, piperat, ușor masculin.

   ***Pe final vă anunț că cei de la Kurtmann au adus un brand nou în grilă: Pimkie, dar și că Miniprix a afișat în magazin o selecție de balerini din piele, într-o gamă variată de culori.
   În plus, Romwe vine cu vești bune pentru începutul lunii mai:


To celebrate this great holiday, we will launch ROMWE Hottest&Biggest flash sale from May 2nd to 4th in 2014.  
The original price of these 653 design clothes is about $30.  Now we sell them at $9.99.   Free shipping!
Click the following link to buy!

Comentarii

Unknown a spus…
Mie in general nu-mi plac parfumurile dulci,dar Si Lolita m-a cucerit demult.Sunt curioasa daca balsamul de la Hofigal ar merge si pentru parul meu...
Ladybug a spus…
Ambalajul parfumului e absolut minunat, i'm a sucker for packaging si cred ca l-as fi cumparat fara sa-l miros, doar pentru cat de frumos ar arata in dulapul meu :))
Adina Aruştei a spus…
m-ai facut curioasa in ceea ce priveste produsele Apimond.
Sa le folo cu placere in continuare!
Pupici!
Anonim a spus…
Am vazut pe Aoro Flora Nymphea Guerlain - 75 ml la 96 lei! Chiar e pe lista la cele mai vandute.
Brindusa.
Anonim a spus…
Daca imi permiti sa iti fac o recomandare pentru a inlocui exfoliantul de la Avon. Gomajul cu samburi de caise Queen Helene (luat de pe Iherb) e foarte eficient, nitel cam prea abraziv. Eu il alternez cu cel de cacao (aceeasi marca), care e mai fin. Si ambele fac casa buna cu masca Mint Julep (tot Queen Helene), care curata foarte bine tenul; am auzit ca ar fi foarte indicata si pentru pori, din fericire nu am problema asta, deci nu ma pot pronunta.
Anca
Anda Zelenca a spus…
Pudra bronzanta de la Lancome arata tare bine! <3
Deea a spus…
Cred ca miroase tare bine parfumul tau<3!
Pana acum, niciun fond de ten Astor nu mi-a placut. Recunosc, pe asta nu l-am testat. O sa-l incerc si eu pe mana, mai ales daca spui care are acoperire mare. Te pup!
Toma Aurora a spus…
Camelia, eu am părul ondulat, uscat pe lungime. Tu observ că ești creață deci nu știu dacă ar fi suficient de hrănitor pentru un păr creț, dar îl poți încerca. Are un preț mic așa că nu va face o gaură în buget.
Toma Aurora a spus…
Eu îl mai trag de eșarfă din când în când :)) Ca să vezi ce personal iau totul! A avut și-un inel cu SiLolita, prins de gât, dar l-am rupt. Mă enerva.
Toma Aurora a spus…
Merci, Adina! Te pup!
Toma Aurora a spus…
Brindusa, ce preț bun! Chiar mai mic decât pe Strawberrynet, unde acum e cam 110 lei la 75 ml.
Toma Aurora a spus…
Bună, Anca! De la Queen Helene am luat și eu exfoliantul cu miere și ovăz și-mi place, numai că nu e la fel de abraziv ca cel de la Avon. Am să-l iau și pe cel cu sâmburi de caise, mai ales că prețul este mic și cantitatea generoasă. Masca Mint Julep mi-a fost recomandată și de o altă cititoare, Cristina, în special pentru porii largi, de care ai amintit. Eu am tenul cu pori vizibili pe obraji, deci s-ar putea să-mi meargă foarte bine cu ea.
Toma Aurora a spus…
Anda, este și foarte bună. O iubesc! :*
Toma Aurora a spus…
Deea, ăsta e singurul pe care l-am încercat de la Astor, până acum. Am nimerit bine din prima, căci s-a potrivit tenului meu. Eram curioasă și în privința altora, dar dacă spui că nu-s bunicele, atunci nu voi risca și-am să rămân la Skin Match. Totuși, are un defect: nuanțe prea puține. Eu am nuanța 300 (3) și îmi e puțin închisă. Nuanța 200 (2) îmi era prea deschisă, deci cam greu cu nimeritul culorii perfecte.
Alina a spus…
ma faci curioasa cu balsamul hofigal... :)