La jumătatea lui septembrie


  Foarte ciudat start de toamnă.
  Nu știu dacă mi se pare mie, dar parcă a venit prea deodată frigul și m-a prins în primul rând fără rezerva de ceai și, apoi, fără pulovere. Și prea fixată pe nevoia de vacanță.
   Când eram mai mică mă uitam zilnic la Phineas&Ferb. Cine știe, cunoaște celebrul cântecel ”Sunt o sută de zile în vacața de vară, Ce bine cu toți vom petrece...”. De la o vreme, cele 100 de zile s-au transformat în vacanța de toamnă, iar primele 18 deja s-au dumicat. Grozav de repede mai trece timpul, motiv pentru care voi pleca săptămâna viitoare într-o vacanță din care sper să mă întorc mai călită pentru temperaturi scăzute, mai culturalizată și mai dotată pulovăristic. 

   Până atunci o țin cu ale mele și vă arăt noul meu colier cu fluturi, ales de pe PersunMall. Cineva mi-a lăsat pe Facebook și-un link de pe ebay unde costa 4 lire (căutați Betsey Johnson necklace). Cei de la Persun îl vând cu 11$, și cei de la SheInside cu 7$. 




   Apoi, am o suită de manichiuri inspirate de pe Pinterest. Prima, cea cu vulpițe, mi-a fost făcută cunoscută de Adriana Popescu :D. Celelalte două le-am inventat după ce-am vizualizat zeci de fotografii cu vintage floral nails pe celebra platformă.




    Vedeți voi ciuperca asta uriașă, adusă fix din pădure? Patru zile am mâncat din ea. N-a fost delicioasă, a fost extraordinară și merita și ea o fotografie căci probabil e cel mai mare ciupercoi din Brăneștiul anului 2013.

 
   În trecut v-am spus ceva despre un tutorial pentru șosete. AICI îl găsiți, pe pagina Melissei Esplin. Șase perechi mi-am făcut, și-ntre timp mi-am îmbogățit colecția cu alte două cumpărate: una albă, cu volănașe din dantelă și una roz, cu pisici siameze.



   Îmi e un dor copleșitor de cumpărat bustiere și corsete, pe care să le port cu fuste și pantaloni scurți. Mai e așa de mult până la vara viitoare! Categoric bustierele sunt motivul principal pentru care regret vara. Sau poate nopțile călduroase!
   Dar și toamna are farmecul ei vestimentar, exprimat limpede prin pulovere, cardigane, șosete și mănuși frumoase din piele.
   Și ceai îmbătătot obținut din infuziile întunecat colorate, de fructe, însă asta nu mai ține de vestimentație.



   Și deserturi cu aromă de băuturi arse, caramelizate, savurate la apus și alternate cu dimineți în care cei mai curajoși savurează belladonna pentru ochi frumoși, imagini neclare și gânduri curate. Foarte puțină belladona, să se înțeleagă...


   Mult, mult leopărduț trebuie să se reverse în această toamnă. Amestecat cu textile bej, paiete aurii, piele neagră ori ciocolatie. Toate ecologice, bineînțeles! Ne-a învățat Maia Marcu cum stau lucrurile mai bine.



  Cred că v-am povestit în trecut despre Diavolul Șchiop al lui Lesage (semnat și ca Le Sage). Am mai căutat cărți de-ale lui, dar n-am găsit niciuna cu excepția celei sus menționate. Asta până azi, când am descoperit un alt titlu pe 365mag.ro.  Monsieur Lesage scria pe la 1700 lucruri rămase suculente până-n ziua de azi, folosindu-se de un stil foarte curat, explicit, cu puține artificii literare, bazându-se pe acțiune, supranatural, ocultism și satiră. De neratat pentru leopărdițele acestei toamne!

 
   Experții au tras concluzia: femeile care fac shopping intens trăiesc mai mult. Așă că, fetelor, trebuie să ne tratăm! Nu contează ce luăm ori de câți bani dispunem. Trebuie să cumpărăm în masă pentru a ne prelungi viața!  Iar toamna asta putem să facem shopping de lucruri nu foarte costisitoare: condimente, lumânări, lacuri de unghii în nuanțe închise, umbrele, agrafe, eșarfe, inele de la târgurile vintage (am văzut unele foarte drăguțe și ieftine la Palatul Șuțu), cănuțe pentru ceai, cărți de la anticariat, reviste de gastronomie, fructe pentru gemuri și alte nimicuri!



Comentarii

Ramy's Blog a spus…
wow câta ciuperca.!!! ador ciupercile. ..imi plac in paste, pe pizza, sos, la gratar, in supa... le ador pur si simplu.

Unknown a spus…
Minunată postarea ! Mi-a adus și de această dată zâmbetul pe buze și puțin curaj pentru sezonul rece, care are și plusuri, dar mai multe minusuri din partea mea...
Îmi place la nebunie colierul, mă încântă li manichiurile și chiar cred că shoppingul ne face să trăim mai mult. :)
Anemona a spus…
superba postare.. o toamna frumoasa sa ai :)
Unknown a spus…
N-am mai comentat pana acum, desi iti citesc blogul de cateva luni, dar ciuperca ta m-a convins :)). Ma bucur ca ai impartasit-o cu noi. De asemenea imi plac recomandarile tale literare. Inainte nu prea citeam bloguri made in RO dar acum esti blogarita mea preferata din Romania:D. Mult succes pe mai departe!
Cherry Queen a spus…
chiar acum citesc o carte luata de la anticariat. Sa stii ca se potriveste bine cu vremea de afara.. :D
foarte frumoase sosetutele, o sa ma uit si eu peste tutorial si poate imi vine vreo idee.. :D
Pupicei!

ilda76 a spus…
Ma simt atat de obosita, epuizata, vlaguita mai bine zis incat aveam nevoie sa citesc ceva atat de tonic!

Iti multumesc! Am zambit cucerita de la cap la coada (de leopardut)!

Te pup!
Iti doresc o vacanta minunata!
Ilda
lavender Thoughts
cris a spus…
Ce ciuperca uriasa :)))
Tare dragut colierul, dar si modelele de pe unghiile tale :)
Toma Aurora a spus…
Ramy, gând la gând. Înainte nu le suportam, acum numai ciuperci aș mânca. :)
Toma Aurora a spus…
Larisa, eu cred că ne menține și spiritul tânăr, nu doar trupul. Văd mereu femei la vârsta a doua, a treia, super pline de viață când sunt la shopping. Parcă mai vesele ca noi, cele tinere!
Prietena mea cea mai bună ar mai fi găsit 1000 de motive pentru care sezonul rece e cel mai tare. Ea e supărată tare pe vară și pe căldură și recunosc că m-a molipsit puțin și pe mine.
Toma Aurora a spus…
Mulțumesc, Anemona, pentru urare! La fel îți urez și ție!
Toma Aurora a spus…
Peneve, ciuperca o să mi-o amintesc mereu. O să le povestesc copiilor mei despre ea și-o să le arăt și poza, ca să mă creadă.
Mă bucură aprecierea ta, dar în același timp îmi amintește de câteva experiențe neplăcute din trecut, în care am nemulțumit unele persoane ce mi-au spus cam aceleași lucruri prin postări despre subiecte mai sensibile. Dar, oricum, mă simt măgulită și-ți mulțumesc cu sinceritate. :)
Toma Aurora a spus…
Cherry Queen, e interesant tutorialul și foarte simplu. Eu am tăiat cam tot ce aveam de tăiat în ziua respectivă, atunci când m-am apucat de făurit ciorapi :D. Chiar doream să tai mai multe, ochisem și-o rochie!
Toma Aurora a spus…
Ilda, ce-ar fi să ne întâlnim întâmplător toate leopărduțele cu haine de la Asos: eu, tu și sora mea? :)) Ar fi tare haios, am putea să facem un clan leo-leo!
Toma Aurora a spus…
Ioana (:D), anul trecut, pe vremea asta vorbeam pe fb cu Dorina despre ciupercile din pădure. Atunci aveam mai multe pe stoc, dar erau mititele. Nu m-aș fi gândit niciodată să-mi cadă în mână așa căpcăun-ciupercoi.
Unknown a spus…
Dragut colierul iar manichiura cu vulpite e adorabila!
Anonim a spus…
Doamne da ce ciupercoi!! Imi aduc si eu aminte cand mergeam prin padure dupa ciuperci capriori..
Este o onoare sa pot sa "invat" cititorii cate ceva despre animal print,doar eu stiu ce bine ma simt cand imi vad precizat numele si articolul! Merci Auroris,love!!
coco a spus…
chiar a venit prea repede frigul, anul trecut faceam plaja in zilele acestea!
mai, sa stii ca am si eu o sticla de rom din ala buuunnn, din decembrie trecut imi tot npicur in cafeluta :)
hai, pa! plec la shopping :)))
Anonim a spus…
Vaai, ce tare e tutorialul pentru soseste! O sa-mi fac si eeeu!
Anonim a spus…
Imi place colierul, este foarte delicat.
Si m-am amuzat cu ciuperca uriasa. Avea un kilogram?
Ai cantarit-o?
Ana
Fuchsia a spus…
Imi place colierul, desi in real life nu sufar fluturii :)
Toate modelele de manichiura sunt pe gustul meu, insa a treia e preferata. Felicitari ptr rabdare.
PS mama cata ciuperca! sunt sigura ca a fost delicioasa!
Iulia. a spus…
Ce dragut..faci sa para toamna blanda si frumoasa.
ilda76 a spus…
Asta-i o idee de postare OOTD?!:))
Cum ar fi?!:))
Mihaela Pojogu a spus…
Ciuperca ca asta asa de mare nu am mai vazut, wow!!
Cat de misto sunt manichiurile si sosetele :)
Toma Aurora a spus…
Mihaela, atunci am făcut bine c-am postat-o și pe ea. Și eu am fost uimită de mărimea sa :D!
Toma Aurora a spus…
Iulia, mi se pare un anotimp frumos toamna. Parcă cere lucruri călduroase: haine moi, băuturi fierbinți, culori calde. Te pup!
Toma Aurora a spus…
Fuchsia, mulțumesc pentru aprecieri!
A fost super bună ciuperca, dar am regretat când am tăiat prima dată din ea :(
Toma Aurora a spus…
Ana, în jur de 2 kg avea. Era foarte grea și sățioasă la gust. Pot spune că mi s-a părut mai consistentă decât carnea de pui :D.
Toma Aurora a spus…
Adriana, tăiem tot ce-avem și facem șosete! :D
Toma Aurora a spus…
Coco, și-n noiembrie ieșeam în mânecă scurtă la orele prânzului. Eu ieri eram cu geaca de iarnă pe mine, cu gluga în cap. Dar nu-mi pare rău, abia așteptam să vină ploile și vremea mai răcoroasă. Cred că și sticla ta de rom aștepta astfel de temperaturi :D.
Toma Aurora a spus…
Maia, capriori n-am mâncat niciodată. Trebuie să remediez situatia!
Numele tău e legat direct de animal print, în special de cel leopard. Nu puteam să nu fac trimitere la postarea ta, doar din cauza ei stau cu inima la gură așteptând o rochie leopărduță!
Toma Aurora a spus…
Mulțumesc, Josephine :D!
Toma Aurora a spus…
Ar fi ceva gen: animalele junglei din blogosferă! :))
MoGio a spus…
Am fost si eu la cules de ciuperci acum cateva zile , acela e un hrib in toata splendoarea :) Trebuie neaparat sa-i arat poza si lui mama :) Eu nu sunt asa innebunita dupa shopping , deci am rata de viata mai scazuta :)) Ieri insa mi-am cumparat sosete , lenjerie intima si un super colier :P Dar o sa mai dureze pana la alte achizitii :))) Superbe sosetutele tale .
Carla a spus…
Vai, vai, vai :X:X ador prima manichiura!!
Chiar ca e gigantica ciuperca!