Comandă Iherb.com


    Azi vă vorbesc despre ultimele produse comandate de pe Iherb.com. Pachetul a ajuns în 11 zile lucrătoare la poșta locală (aici vine de fiecare dată) și nu au mai existat costuri suplimentare pentru ridicarea sa.
    Ce-am așteptat cel mai mult m-a dezamăgit: crema colorantă bb cream de la Palmer's. Cineva mi-a lăsat un comentariu de curând și mi-a spus că are o culoare dubioasă. Fix asta ar fi primul lucru pe care l-aș spune și eu despre el!
  La desfacerea tubului, crema densă avea un colorit obișnuit pentru un fond de ten de culoare medie. La 2-3 minute după aplicarea pe ten s-a transformat în ceva închis, cenușiu. Mă gândesc că poate cei de la Palmer's au formulat varianta medium/dark pentru femeile afro și au păstrat varianta fair/light pentru caucaziene.
Spun asta pentru că am căutat fotografii și cu varianta mai deschisă, iar diferența dintre cele două nuanțe este foarte mare:

                                                 sursă: Google

    Singura soluție pe care am găsit-o a fost să amestec pasta închisă cu un bb cream asiatic, foarte deschis, înainte de aplicare. Așa am împăcat și capra și varza, căci nu mai puteam utiliza nicio cremă bb pe care o aveam, toate fiindu-mi deschise pentru moment.
    Crema Palmers oferă un aspect ușor lucios pielii, dar nu se simte grasă și nici nu încarcă tenul. Acoperirea oferită este una mică. Mirosul său de crini albi este puternic, dar nu mă deranjează fiind o iubitoare a acestei arome.
    Per ansamblu, nu o recomand!




   Nu e prima dată când iau capsule cu extract de cafea verde. Dr. Oz le-a recomandat într-o emisiune, special pentru arderea grăsimilor. Nu consider că acționează ca niște pilule pentru slăbit, neavând rezultate vizibile fără o dietă echilibrată, dar ajută la reducerea poftei de mâncare. Același lucru l-am observat și în cazul cafelei verzi de la Yves Rocher. Dacă beam la prânz o ceașcă, abia dacă mă mai agățam de ceva mâncare până seara.

   Vitamina C e cafeaua mea de dimineață aș spune! Nu mă trezesc bine că și sar direct pe ciocănel și înghit una. Pe cea de la 21st century o consum de vara trecută. Un flacon este foarte ieftin: 2,5$/110 pastile, iar concentrația este optimă: 250 mg (> 400% doza zilnică recomandată). Vitamina C trebuie luată în concentrație de până la 1000 mg, zilnic, deoarece nu se păstrează mult timp în organism. Bineînțeles, dacă sunteți mari consumatori de fructe ori legume atunci nu este neapărat necesar un aport suplimentar de vitamină C.

   Cadou mi-am ales termosul Iherb. Pentru orice comandă vă puteți alege un lucru din secțiunea freebies (suplimente, obiecte mici, cărți de nutriție). În pachet am mai găsit, bonus, un pliculeț de cafea bio și un obiect mic din plastic inscripționat cu numele site-ului.

   Dacă sunteți la prima comandă pe site, puteți folosi codul URO424 pentru a beneficia de o reducere de 5$ (pentru comenzi mai mici de 40$) ori de 10$ (pentru comenzi mai mari de 40$). Acesta este codul meu personal, fiecare client primește un astfel de cod după plasarea primei comenzi.

Comentarii

Adina Aruştei a spus…
vai, ce aiurea. si eu fix crema aia am comandat-o... acum sa vedem cum o fi :|
Daniela a spus…
Buna, Aurora! Pui, te rog, linkul unde gasesc termosul? m-am uitat pe freebies si nu l-am vazut.
merci :)
coco a spus…
chiar ajuta la arderea grasimilor? vreau atunci :)
Irina a spus…
Am tot auzit de iherb,dar imi este frica sa iau produsele lor..parca tot mi-as incredinta sanatatea produselor noastre romanesti.
Cherry Queen a spus…
sa le folosesti pe toate cu placere
nu stiam despre capsulele cu extract de cafea verde.. dar bine ca am aflat despre ele.. :)

pupici!

http://cherryqueendee.blogspot.ro/
Toma Aurora a spus…
Adina, culoarea m-a dezamăgit maxim. Sper că ți-ai ales nuanța mai deschisă, aceea s-ar putea să fie chiar foarte ok.
Toma Aurora a spus…
Bună, Daniela!
Termosul a fost scos din categoria freebies. Se fac modificări săptămânale în această categorie, iar eu am plasat comanda pe data de 22 august.
Linkul termosului este acesta:
http://www.iherb.com/iHerb-Goods-Travel-Coffee-Mug-Clear-Acrylic-16-oz/51006
Momentan este redus la jumătate de preț!
Toma Aurora a spus…
Coco, le ia și mama mea și la ea se văd mai bine rezultatele. Ea e mai plinuță și a dat jos cam 4 kg în 2 luni.
Toma Aurora a spus…
Irina, eu una n-am fost impresionată de produsele cosmetice de la ei, dar nici n-am încercat foarte multe. Îmi plac uleiurile și suplimentele căci au prețuri mai bune ca în ro, dar la capitolul cosmetice nu-s extrem de entuziasmată.
Georgiana a spus…
Ma tentase BB cream-ul Palmer's insa acum nu stiu daca sa mai risc, daca luceste si acopera foarte putin. Ma mai gandesc...
Si eu planuiesc o comanda de rasfat pe la sfarsitul lunii, am o gramada de produse in wishlist :D
Toma Aurora a spus…
Cherry Queen, o altă variantă ar fi cafeaua verde de la Yves Rocher, care se prepară precum o cafea solubilă obișnuită. Dar e mai scumpă și o cutie conține 20 de pliculețe, suficiente pentru doar 20 de zile.
Alina a spus…
asa-s de tentata de site-ul asta, dar stiu ca odata ce ma alnsez in el, nu ma mai opreste nici naiba!
Camelia M. a spus…
Alina, asta cam asa e ! :)
Eu gaseasc mereu ceva de luat!