Yves Rocher Day



    Am profitat si eu, ca multe alte fete, de oferta minunata de la Yves Rocher, primita pe mail saptamana trecuta. Pentru orice comanda online, indiferent de valoare se primeste (oferta este inca valabila) o pensula profesionala pentru aplicarea fondului de ten. Pensula este foarte buna, are perii moi si foarte netezi, luciosi. Eu am cumparat-o pentru aplicarea corectorului/anticearcanului, caci fondul de ten il intind cu mainile. Mi se pare calea cea mai rapida: in doua minute esti gata!
   Mi-am cumparat luciul de buze cu mandarine, un produs lansat recent de companie. Are un miros dulce-fructat, o consistenta foarte usoara, deloc lipicioasa si o dimensiune mica, potrivita pentru orice geanta sau....buzunar.Pretul unui tubusor este de 9,90 lei si sigur imi voi mai lua si alta varianta (vanilie, zmeura sau piersici).
  Cadou pentru newsletter am primit crema de noapte Hydra Seve. Este o crema ok, potrivita pentru tenul normal si gras, spun eu.Nu mi se pare indeajuns de hranitoare pentru un ten foarte uscat, dar este perfecta pentru femeile care iubesc texturile usoare, care patrund rapid in piele. Mirosul sau este discret, ca si cel al variantei pentru zi.


  
   De la Yves Rocher imi mai doresc sa incerc noul parfum lansat, So Elixir Purple și exfoliantul si crema de corp cu aroma de mere caramelizate! Sunt mare iubitoare de arome puternice, gurmante, zaharisite si presimt ca voi face o mare pasiune pentru gama Pomme Delice.


Comentarii

Simmonne87 a spus…
oh, ai facut o afacere foarte buna! Sunt curioasa daca pe viitor iti vei schimba modalitatea de aplicare a fdt :) si/sau daca iti va placea mai mult sa folosesti pensula pt. fdt decat degetele

Te pup.
Ladybug a spus…
luciul de buze il am si eu, imi place are un miros fin si dulce si intr-adevar nu se lipeste deloc :) iar so elixir purple e DIVIN!!! l-am mirosit in unirii la magazinul lor, are un miros extraordinar si eu vreau sa mi-l cumpar :) pupici
Miu Miu a spus…
Exfoliantul cu aroma de mere caramelizate chiar pare o comoara :X Cred ca o sa il comand si eu daca prind vreo promotie draguta :X
Gya a spus…
ce dragut pare luciul de buze cu mandarin
Andreea Sotea a spus…
Tocmai ce am dat si eu o noua comanda din catalog, caci de pe site am avut o problema cu anuntul lor si am preferat sa anulez comanda.

In catalog e o oferta,cu 24.99 lei poti cumpara un set de mini parfumuri printre care se afla si noul parfum. Parfumurile au 5-7 ml maxim, dar cred ca merita, si arata minunat sticlutele.
Dupa ce ridic comanda, o sa fac o postare speciala.

Sa folosesti cu placere produsele! :)
Si eu am facut o comanda din oferta de pe site cu pensula si abia astept sa vad cum este.
Abia astept sa primesc si eu comanda :D Mi-am luat vesnicul gel de dus cu cafea de care nu ma pot desparti :)) Foarte tentant e strub-ul , ce pret are ?:D Pupici
Dorrie Kaitlyn a spus…
Oare cand va aparea noua gama Pomme Delice ? Ma tenteaza gelul de dus. :D
MysticDream a spus…
Buna, Aurora! Vroiam sa te intreb daca tu ai dat comanda prin telefon sau la ei pe site? Ca luni noaptea eu am facut o comanda pe site_ul lor si nici pana acum nu am primit o confirmare. :( Ce e de facut? Multumesc!
Toma Aurora a spus…
Am dat comanda pe site. Confirmare nu se trimite deloc,doar un simplu mail imediat dupaplasarea comenzii (cu o recapitulare a produselor cumparate).Poti suna la ei sa intrebi daca s-a inregistrat comanda (trebuie sa le spui numele cu care ai facut comanda), dar daca ai primit acel mail cu recapitularea totul este in regula si poti sa stai linistita, caci vei primi pachetul.
Toma Aurora a spus…
Oana, inca nu a aparut gama cu mere coapte in Romania, dar exfoliantul are un pret fix de 45-55 de lei (gama Plaisir Nature).
Toma Aurora a spus…
Buna! Cred ca luna viitoare va fi bagata noua gama pe site, o data cu lansarea noii oferte. Ori in luna decembrie. Gelul de dus va costa 25 de lei, mai mult ca sigur, caci produsele din gama au preturi fixe (numite ”simpatice”). :)
Toma Aurora a spus…
Unele persoane s-au plans de pensula, spunand ca este prea mica si aplunecoasa. Totusi, international, pensula este considerata un produs de 5 stele, si din cautarile mele am aflat ca are dimensiunea standard a pensulei clasice pentru fond de ten. Eu sunt multumita de ea....nu excelez in folosirea ei, inca nu sunt suficient de priceputa in a o manui, dar se simte ca este de calitate.
Toma Aurora a spus…
Andreea, acum am bagat de seama setul cu mini-parfumuri. Iti multumesc pentru sfat. E o metoda perfecta de a testa parfumurile, caci sticlutele au o cantitate suficienta pentru a-mi face o parere despre produs.
Te pup !
Toma Aurora a spus…
Si are si un miros delicios, gurmand!
Toma Aurora a spus…
Miu Miu, abia il astept! Presimt ca o sa fie o nebunie delicioasa :))
Toma Aurora a spus…
Of, Ladybug, ce m-ai intaratat acum cu parfumul :))
Acum neaparat trebuie cumparat! Poate o sa aiba un pret prietenos cand va fi lansat :*
Toma Aurora a spus…
Simona, mereu m-am intors la degete. Este varianta cea mai rapida,chiar daca rezultatele sunt mai bune atunci cand folosesc o pensula.

Te pup si eu !:*
Andreea Sotea a spus…
Cu mare placere, si eu am aflat tot de curand, cand rasfoiam un catalog primit la o comanda.
Pupici! :)
MysticDream a spus…
Multumesc mult de raspuns! Tocmai asta este, ca nu am primit acel mail cu recapitularea produselor. :( Mai este un lucru: la completarea datelor de livrare, la strada, eu am scris colet post-restant, O.P. 3 etc. pt ca am alta adresa in buletin. La final mi-a aparut ca este realizata comanda, dar acel mail de care vorbesti, nu a venit. Oare sa fie din cauza asta? Acum ma gandesc daca sa dau alta comanda pe adresa unei prietene sau sa mai astept?
Toma Aurora a spus…
Da, cred ca datorita adresei nu ai primit mailul acela. Cel mai indicat ar fi sa dai un telefon (sunt numerele pe site) si sa intrebi ce se intampla. Comenzile YR pot fi date si pe adrese la post restant, telefonic. Stiu acest lucru sigur, caci au marturisit fetele de pe forumul Elle. Poti incerca si pe adresa prietenei tale, dar ai grija sa urmezi toti pasii din timpul comenzii (inclusiv sa dai click la final pe caseta cu Cahpaiment). Daca nu primesti mail in secunda urmatoare sigur comanda nu e inregistrata.
MysticDream a spus…
Am inteles. O sa sun la ei atunci sa dau comanda asa. Iti multumesc mult de raspuns! :-* O seara faina! :)
Ladybug a spus…
e 120 de lei+cativa ml intr-un alt flacon cadou in unirii la magazin, mi se pare prea mult totusi si e destul de micut. dar cine stie ce oferta apare :)) :*
Adina Aruştei a spus…
ia sa caut si eu in mail! poate e in spam.. pentru ca nu am primit nimic :(
sa le folosesti cu placere!
Anonim a spus…
Aurora, sa folosesti cu placere produsele!
Astept si eu o comanda, desi am deja pensula si o folosesc de cateva luni, am zis sa mai am una de rezerva.
Am vrut sa beneficiez si de cadoul pentru newsletter si ti-am urmat sfatul- mi-am facut un alt cont cu alta adresa de e-mail (mai am inca o crema de noapte neinceputa, dar de ce sa nu o mai primesc o data daca e gratuita :)).
Sunt curioasa ce catalog vine la comanda asta, a parut ceva nou sau este vechiul catalog?
Astept de multa vreme ceva oferte cu parfumuri. :)
O zi buna!
Toma Aurora a spus…
Buna!
Eu am primit catalogul de toamna-iarna, care este asemanator cu cel trecut, doar ca are alt set de genti in oferta de recomandare.In el nu e lansat noul parfum, So Elixir Purple, nici gama noua cu mere coapte. :(
Produsul supriza pentru newsletter este masca cu struguri pentru tonifiere. Azi am ridicat pachetul si am descoperit surpriza. Eu am mai avut aceasta masca si chiar mi-a placut. Este mai buna decat cea anti-oboseala, oferitacadou in trecut (care costa si foarte mult).
Toma Aurora a spus…
Daca vrei imi lasi o adresa de mail si iti dau fw cu toate ofertele!
MysticDream a spus…
Buna, Aurora! Pana la urma le-am dat cateva mail_uri celor de la Yves Rocher in care ii intrebam de comanda si mi-au raspuns, spunandu-mi sa nu-mi fac griji ca s-a inregistrat comanda; azi am primit sms cum ca ieri a fost expediat coletul. Ideea este ca nu s-au mai obosit sa-mi trimita mail cu recapitularea produselor, a trebuit sa insist eu cu mail_urile. E prima mea comanda si sunt tare curioasa in legatura cu produsele comandate si cu cadourile :P Te pup! :)
Toma Aurora a spus…
Super! Sper sa iti fie toate pe plac si sa le folosesti cu multa bucurie.Te pup si eu!
paula a spus…
Buna,AURORA TOMA! Am si eu o intrebare! ce cadou surpriza primesti la comandarea de produse in valoare de 79 lei?
Anonim a spus…
Am primit prin posta acum 2 zile, noul catalog cu oferta de Craciun. In el este oferta cu mere coapte si se lanseaza parfumul So Elixir Purple, e la 129 de lei, 50 ml si primesti o gentuta plic cadou la parfum. Este o oferta si cu varianta de 30 ml. Catalogul are si o bulina parfumata pe care o atingi cu incheietura mainii pt a simti parfumul So Elixir Purple! Sunt multe oferte frumoase! Si cadou in valoare de 150 de lei - sunt niste minibancnote pe care le primesti si pot avea valoarea de 100, 120 sau 150, eu am primit 150.Plus alte cadouri in functie de valoarea comenzii! Este super oferta!
Toma Aurora a spus…
Am vazut si eu catalogul, postat de cineva pe forumul Elle. Cate minunatii am gasit in paginile sale! Off, atatea tentatii: parfumul mentionat de tine, perlutele iluminatoare, ojele in nuante de sarbatoare, produsele parfumate de pe ultima pagina. :D
Olivia a spus…
Buna! Stie cineva ce cadou primesti in valoare de 150 lei? Am primit si eu oferta de Craciun si sunt foarte curioasa. Mi-as dori sa fie parfumul So Elixir Purple, care miroase superb.
Toma Aurora a spus…
Oliivia, cadoul de 150 de lei este crema 3-6-9 omega. Asa au primit toate fetele.
Anonim a spus…
Buna!
Cum as putea anula o comanda Yves Rocher plasata acum cateva minute?
Toma Aurora a spus…
Bună! Cred ca trebuie sa suni la unul dintre numerele de telefon din rubrica de contact pentru a anula comanda. Nu stiu sigur care este procedeul, dar nu exista buton automat de anulare a comenzii ca pe alte site-uri.
Anonim a spus…
Vai si eu am facut sambata 5 comenzi ca sa profit de oferta 3 produse cu 50% reducere si cand am vazut ca am ajuns la 450 lei am anulat 2 din comenzi. Am ramas cu 3 comenzi care insumeaza 270 lei, mult mai bine.
Eu am trimis mail la cateva ore de la plasarea comenzilor, exista o rubrica 'modificare comanda' la 'contact relatii clienti' pe site la ei. Nu sun ca si asa mi-e deja rusine, sper sa tina cont de mail! Daca totusi vin coletele, am sa le platesc pe toate. Exista si posibilitatea sa le trimiti nedisigilate inapoi si iti trimit banii inapoi, platesti doar posta in retur - despre asta am avut curaj sa sun si sa intreb si mi-au zis ca nu e problema sa iti dea banii inapoi.