Review: Oh, la la! Ciocolata calda si cappuccino pentru slabit


Au trecut patru saptamani de cand am acceptat provocarea celor de la CafeMinceur.ro : slabitul delicios!
In tot acest timp am avut grija sa evitam cantarul, pentru a stabili la final rezultatele consumului de ciocolata calda si cappuccino cu efect de slabire.

In primul rand trebuie sa mentionez faptul ca nu am urmat niciun fel de dieta, nu am renuntat la nimic din ceea ce mancam in mod obisnuit: paine, dulciuri, paste fainoase. Am testat pur si simplu eficacitatea produselor pentru a stabili daca intradevar se poate slabi fara dieta. Sport am facut foarte rar, avand in vedere caldura insuportabila de afara si pot spune sincer ca in luna iulie am fost amandoua aproape sedentare.

De ce am renuntat la o dieta si la sport? Pentru ca altfel rezultatele obtinute s-ar fi putut datora regimului strict sau exercitiilor fizice. Dupa cum v-am mai povestit, luna trecuta am scapat de cateva kilograme tinand dieta si practicand sport in mod regulat. Pe vremea aceea luam si Clarinol+ ceai verde si dupa ce am revenit la stilul de viata anterior regimului am observat ca pastilele nu mai au absolut niciun efect si ca, mai mult ca sigur, nu au avut nici pe durata dietei. Bineinteles ca acele kilograme pierdute s-au reintors in 2-3 zile la loc si nu am fost convinsa sa cumpar  Clarinol din nou.

Revenind la cele doua produse primite spre testare, voi incepe cu cel consumat de mine: Cappucinno Minceur:


Cutia de 200 de grame (75 ron) mi-a ajuns pentru fix 35 de cani. L-am preparat cu lapte, in fiecare dimineata si uneori l-am consumat si seara. Face o spuma foarte bogata, densa si are un gust exceptional. Este cel mai bun cappucinno pe care l-am gustat si se deosebeste foarte tare de cele clasice, din comert. In primul rand, aroma si gustul sunt foarte intense si nu lasa senzatia aceea amaruie in gura, datorata in general zaharului rafinat. Acest cappucinno este imbunatatit cu zahar de stevie, iar diferenta dintre indulcitori chiar se simte. Am observat ca este foarte satios si pana la ora 12 nu mai simt nevoia sa mananc altceva. Uneori, il servesc si cu 2-3 biscuiti.


Inainte de a incepe sa il consum cantaream 58 de kg, la o inaltime de 1.70m.  Cand m-am cantarit de dimineata am observat ca am slabit fix un kilogram, ceea ce m-a bucurat foarte tare. La cat am mancat in ultima luna ma asteptam sa ajung la cel putin 60 de kg. Nu este de laudat regimul meu alimentar, dar mananc foarte mult si consum  multe dulciuri. Consum si cantitati mari de legume si fructe, pe langa mancarea gatita si dulciuri. In schimb, nu mananc fast-food decat de 2-3 ori pe an si nici imi place sa beau suc. Apa este prietena mea cea mai buna! Cred ca din aceasta cauza nici nu ma ingras foarte mult. Greutatea mea ideala, din punctul meu de vedere, este de 56 de kg. Am avut si in jur de 50, dar nu m-a avantajat deloc aceasta greutate si nici nu imi doresc sa o mai ating pe viitor. Cel mai mult am cantarit 61 de kg, dar atunci ma simteam mai bine decat la 50.

Sunt multumita de kilogramul pierdut. Pot spune ca a fost un lucru neasteptat sa observ ca am mai scazut in greutate. Si daca reuseam sa ma mentin la 58 de kg eu una as fi fost pe deplin multumita. Probabil la persoanele cu o greutate mai mare rezultatele ar fi fost mai bune, dar eu ma incadrez in limitele ideale pentru categoria mea de inatltime si varsta : 53-63kg/170cm/23ani.

Lista ingrediente: glucose syrup, coconut oil, instant coffee, skim milk powder, whey powder, maltodextrin, stabilizer:E340ii, salt, sweeteners: acesulfamepotassium, aspartame, flavor, slimming formula 7.25%: chicory inulin, artichoke flower extracts, green tea leaf extracts, guarana extracts.



 Sora mea a dorit sa testeze ciocolata calda Chocolat Minceur ambalata in cutie de 240 de grame (80 ron). Ea nu este amatoare de bauturi calde, nu le consuma decat foarte rar dar s-a declarat foarte incantata de gustul acesteia. In primul rand i-a placut faptul ca nu este foarte dulce, ca cea LaFesta. Gustul i s-a parut satios, bogat si bautura preparata a fost gustoasa atat consumata calda cat si dupa ce s-a racit.
O cutie i-a ajuns pentru 29 de cesti, pe care le-a consumat doar dimineata, preparate cu lapte.



Greutatea sa este de 49 de kilograme, la o inaltime de 1.65 m. Are acelasi regim alimentar ca si mine si este mare consumatoare de dulciuri. Cea mai mare greutate a ei a fost atinsa in adolescenta (in jur de 60 kg) si cea mai mica de 44 kg (in urma cu 4 ani). Din punctul meu de vedere cel mai bine a aratat atunci cand avea peste 55 kg, avand si o constitutie sportiva, dar ea spune ca se simte ideal acum. Nici ea nu manaca fast-food si nici nu bea bauturi acidulate.

Azi de dimineata cantarea cu 750 de grame mai putin decat in urma cu o luna, ceea ce este un lucru imbucurator in ceea ce priveste eficienta produsului dar si putin ingrijorator, avand in vedere faptul ca are o greutate sub cea normala acceptata (50-59 kg/165cm/22ani). Oricum, daca voi mai avea oportunitatea de a mai testa astfel de produse nu voi mai impartasi cu ea experienta,ci cu mama mea care are mai multe kilograme in plus fata de limita stabilita de nutritionisti.


Lista ingrediente: maltitol, rebaudioside A (stevia rebaudiana extract), 33% cocoa powder,  slimming formula 6.04%: chicory inulin, artichoke flower extracts, green tea leaf extracts, guarana extracts.





In concluzie, va recomand aceste produse ca o alternativa mai eficienta a Clarinolului sau a ceaiurilor pentru slabit. Nu au efect laxativ si sunt absolut delicioase. Daca doriti rezultate miraculoase (mai mult de 2-3 kg) nu stiu daca veti fi multumite de ele, dar daca aveti asteptari normale merita sa le dati o sansa. Probabil persoanele cu mai multe kilograme in plus pot slabi mai mult, dar nu pot sa dovedesc sau sa garantez acest lucru.
Nu este mai putin adevarat faptul ca este de preferat sa aveti si un regim de viata cat mai sanatos, bazat pe o alimentatie variata si lipsita de grasimi saturate si cantitati mari de glucide, plus exercitii fizice. Dar spre deosebire de alte pilule si siropuri, nu veti regreta ca ati risipit banii deoarece macar va veti bucura de o bautura calda excelenta, cu un gust natural, perfect indulcita si foarte consistenta.









Comentarii

Fuchsia a spus…
Mi-e pofta de biscuti ca in pozele tale :x :D
claudia_mami a spus…
pe bune exista cafea sau capucino care te ajuta sa slabesti -vreau si eu sa incerc..
Adamantix a spus…
Recunosc ca e foarte tentant. Mi se pare foarte corect cum ai evaluat produsul, fara a lua in calcul o dieta sau sport suplimentar. Pana la urma daca mai faci si sport si tii si o dieta, atunci din start se vad rezultate, iar un produs ajutator devine inutil. Rugamintea mea ar fi daca ai putea sa postezi si ingredientele, ma intereseaza sa vad daca are si cafea/ness in compozitie, pentru ca eu in fiecare dimineata beau o cana de ness slab ca sa nu fiu total zombi. Poate pot inlocui nessul de la plic cu acest produs.
Dana a spus…
Si eu as fi interesata de ingrediente. :) Te rog, fa poze la ingredientele fiecarui produs testat si adauga-le aici. Merci. ;)
Toma Aurora a spus…
Hi hi! Nu le mai rein exact numele, dar se gasesc in pachet de 6 :D
Toma Aurora a spus…
Si este si foarte buna pe deasupra. Nu ma asteptam, sa fiu sincera.
Toma Aurora a spus…
Adamatix, tocmai am trecut lista de ingrediente pentru fiecare dintre produse. Cappuccino contine si cafea! Pup!
Toma Aurora a spus…
Dana, am trecut lista de ingrediente pentru fiecare produs in parte.:*
Fuchsia a spus…
Undeeeeeeeeeee ? :D
Toma Aurora a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Toma Aurora a spus…
I-am luat de la un magazinel de la mine din localitate. Se numesc Dark si sunt o varianta a celor de la Biskrem (Biskrem duo). Se gasesc in pachete mici de 3 bucati sau mai mari, de 6 bucati.In interior au crema de ciocolata :D
Dorina a spus…
Capuccino si cicolata calda nu prea beau, dar cu biscuiteii mi-au facut o pofta :))
Si eu testez cicolata de la Minceur, dar inca nu am zilnic timp de o luna. Mai astept putin pana sa trag concluziile finale :)
andreea a spus…
ma tenteaza si pe mine aceste bunatati...mai ales ca eu am multe kg in plus...:*
Fuchsia a spus…
Multumesc :*
Toma Aurora a spus…
Dorina,astept sa citesc si parerile tale.
Nici eu nu consum in mod normal, foarte des, astfel de bauturi calde, dar trebuie sa recunosc ca imi plac.
Biscuiteii sunt deliciosi....i-am descoperit de curand!
Toma Aurora a spus…
Andreea,in cazul in care te decizi sa le achizitionezi as fi foarte curioasa sa aflu ce rezultate vei obtine. Te pup!
Special Koko a spus…
Ce tare...eu le-as lua numai pentru ca arata excelent :x
S.S a spus…
Heii. M.am mutat in casa noua si te.as ruga sa ma adaugi in lista ta de blogarite si daca ai placerea sa te abonezi si prin GFC. Ne vedem acolo
Mersii:*:*

http://mmmmmmsm.blogspot.com/
mania blog a spus…
Mi-ar placea sa pot slabi cu ciocolata calda :)Si fara sa tin dieta sau sa fac sport. Oricum, n-am tinut niciodata dieta :)
Anonim a spus…
Am testat si eu Capuccino - gustul nu m-a dat pe spate, dar nici nu m-a dezamagit. Totusi chiar am remarcat o scadere in greutate, fara pic de efort. Mi se pare o alternativa buna la potiunile de slabit cu ingrediente dubioase. Macar asta are ingrediente ok.
Nu stiu ce sa zic! Nu am incercat, dar par apetisante:)