Shopping Day- Produse profesionale pentru par


Saptamana aceasta mi-am achizitionat, prin intermediul unei persoane foarte dragute- Roxana de pe forumul Elle, detinatoarea MagazinuluiCuDeToate , niste produse profesionale dedicate ingrijirii parului. Sa incepem asadar cu tercerea lor in revista:
-sampon L'oreal Force Vector pentru par casant;
-sampon Wella Age Results;
-Spray leave-in Wella Age Results.
Pentru ca am prins o promotie in magazinul Roxanei, am achizitionat aceste produse la preturi mai scazute fata de cele din saloanele de coafura.
Pana acum nu am testat decat samponul de la L'oreal, care mi-a regenerat varfurile chiar dupa prima utilizare. Firul de par este vizibil mai gros si chiar daca parul nu mai este la fel de moale ca inainte, acum are structura si arata mult mai sanatos. Un review al acestui produs voi face dupa o folosire indelungata, desi sunt de pe acum multumita de sampon!
Tot de la Roxana mi-am comandat un set Wella Brillance compus din sampon si masca de par si un fard duo de la Sephora! Inca nu am intrat in posesia lor, dar cand le voi primi voi face o scurta prezentare a produselor!



Pret: intre 50-70 lei fiecare in functie de salon/magazin online

Comentarii