vineri, 21 iulie 2017

Pachete cosmetice la reducere



    Fetelor, pachetele de cosmetice se numără printre slăbiciunile mele pentru că oferă un produs cadou sau un preţ foarte avantajos. Îmi oferă posibilitatea de a încerca mai multe produse, poate unora dintre ele nici nu le-aş fi acordat atenţie şi apoi descopăr că-mi plac. Pe eMag sunt din nou reduceri la pachetele promoţionale ce conţin produse cosmetice sau parfumuri, trebuia să vă informez! 
   Se poate beneficia de livrare gratuită dacă optăm să ridicăm coletul direct de la pick-up-point eMag din localitatea noastră, serviciu la care eu apelez de multă vreme. Puteţi selecta această opţiune în coşul de cumpărături, înainte de a finaliza comanda. Şi în cazul Elefant aleg să-mi ridic pachetele tot din punctele de livrare, pentru că astfel pot comanda produse cu preţuri mici (cosmetice, cărţi) fără să plătesc costul livrării. Nu ştiu dacă peste tot este aşa, dar la sediul Elefant unde merg eu, în provincie, au şi un raft mare cu parfumuri unde se pot testa aromele dorite. Mi se pare foarte util pentru cei ce se tem să nu dea peste fake-uri, ai garanţia că ştii ce cumperi, exact ca într-o parfumerie.



Set L'Oreal (creion, rimel şi lac de unghii): 35 lei 


Pachet Bourjois (rimel, fond de ten şi creion): 39,5 lei (DISPONIBIL AICI)

Pachet Maybelline (gel pentru sprâncene, ruj, lac ojă şi fard): 60 lei (DISPONIBIL AICI)


Set Helena Rubinstein: 118 lei (DISPONIBIL AICI)


Set Nivea: 53 lei (DISPONIBIL AICI)


Set pentru îngrijirea părului Macadamia Professional: 87 lei (DISPONIBIL AICI)
Set Thierry Mugler Angel: 195 lei ( DISPONIBIL AICI)

Set Lancome La Vie est Belle: 279 lei (DISPONIBIL AICI)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...