marți, 27 iunie 2017

Pantofi sport sub 200 lei



   Pantofii sport sunt  indispensabili femeii moderne, cred că nu vă lipsesc nici vouă din garderobă. 9 din 10 perechi de pantofi pe care le cumpăr sunt sport, iar adidaşii roz sunt preferaţii mei. Fireşte, nu vorbesc despre acel roz Barbie, de obicei aleg fie tonuri pale, fie rozul acela zmeură care pe mine dintotdeauna m-a fascinat. Prin primăvară am dezvoltat o obsesie pentru pantofii sport albi însă rapid mi-am dat seama că cei din textil sunt cea mai puţin inspirată alegere. Se murdăresc foarte repede, unii trebuie spălaţi chiar şi după fiecare purtare. Eu una am jurat că nu mai cumpăr pantofi albi din textil!

   Un aspect pe care l-am observat legat de pantofii sport este că, indiferent de costul lor, cei fabricaţi de brandurile sport sunt cei mai rezistenţi. De exemplu, mi-am cumpărat o pereche de la o firmă cunoscută pentru articole casual, pereche ce costa 300 şi ceva de lei. Într-o lună deja începuse să se deterioreze partea din textil, pantofii fiind un model runner. Prin casă am modele runner de la Puma pentru care am plătit cam 150 lei, ce rezistă cu brio de 3-4 ani. Părerea mea este că un brand sport se concentrează mai degrabă pe calitatea materialelor, dorind să scoată pe piaţă modele cât mai durabile, în timp ce un brand axat pe articole la modă va acorda mai multă atenţie designului.
    Pe Fashion Days sunt din nou reduceri, de data aceasta inspirate de vacanţele de tip city break. Când vizitezi un oraş pentru 2-3 zile automat te gândeşte la mult mers pe jos şi, implicit, la încălţăminte comodă. Dacă te duci în vacanţă doar ca să-ţi faci 3-4 poze ici-colo atunci te descurci şi cu o pereche fancy de balerini, însă dacă doreşti cu adevărat că explorezi oraşul la maxim atunci te înarmezi cu cea mai comodă pereche de adidaşi şi te rogi ca vremea să ţină cu tine. Am selectat câteva dintre cele mai frumoase încălţări sport, toate costă sub 200 lei la reducere şi beneficiază de livrare gratuită. Fashion Days se mişcă în reluare cu livrările de când au năvălit cu reducerile, mie ultimul pachet mi-a ajuns în 8 zile, însă pentru preţurile pe care le practică sunt de părere că merită aşteptarea.


Pantofi Le coq sportif: 169 lei (VEZI AICI)

Pantofi Puma Speed 300 Ignite: 189 lei ( VEZI AICI)

Pantofi sport Puma Blaze Filtered: 189 lei ( VEZI AICI)

Pantofi sport Adidas Questar: 189 lei (VEZI AICI)

Pantofi Reebook Walk Ahead: 169 lei (VEZI AICI)

Pantofi Puma Ignite Disc: 199 lei (VEZI AICI)

Pantofi sport Le Coq Sportif: 169 lei (VEZI AICI)


2 comentarii:

  1. Cum speli adidasii si papuceii din textil, tip espadrile? Eu inca n-am indraznit, ma folosesc doar de spray-uri odorizante si sters de praf cu ceva umed. Ma tem sa nu se dezlipeasca, sa nu intre apa in talpa si sa nu iasa ca lumea, chestii de-astea...indiferent ca e vorba de no-name-uri sau Nike.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încălţămintea din textil o spăl numai de mână, în cadă, cu detergent obişnuit (Ariel) şi cu o periuţă veche de dinţi. În maşină nu m-am încumetat, sora mea îşi spală adidaşii la maşină şi mi se pare că se "şifonează" puţin.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...