marți, 25 aprilie 2017

10 produse de machiaj de încercat în această primăvară


   Fetelor, ne aflăm la jumătatea primăverii şi în mod cert aţi început să vă modificaţi rutina de înfrumuseţare, înlocuind cosmeticele cu formule hidratante cu cele mai lejere şi punând accent mai mare pe protecţia solară. Vă tentez azi cu o listă de 10 produse menite să se regăsească în trusa noastră de machiaj şi voi începe cu kit-ul de la St. Tropez ce conţine produse autobronzante. Este format din cremă pentru corp, cremă de faţă şi pudră bronzantă şi este gândit încât să ofere un bronz gradual. Pe Asos am văzut acest kit la 40 lire, însă la noi este disponibil la 89 lei, AICI.





    Ca bază pentru machiaj vă recomand BB cream-ul Perfect Cover de la Missha. Este cel mai bun produs de tip BB pe care eu l-am încercat, este rezistent pe tenul gras şi arată natural, reuşind totuşi să acopere imperfecţiunile. Eu folosesc nuanţa 27 Honey Beige. Are şi SPF 42 ceea ce nu-i deloc de neglijat. Costă 34 lei şi se poate comanda de AICI



   Primăvara se poartă machiajul foarte discret, încercaţi să limitaţi pe cât posibil încărcarea tenului cu produse cu acoperire foarte mare. Un iluminator va oferi chipului strălucire iar paleta Makeup Revolution conţine trei nuanţe discrete. Se pot folosi pe pomeţi, deasupra buzei superioare, pe arcadă. Paleta costă 67 lei şi o găsiţi AICI





   Un luciu de buze într-o nuanţă de roz nu ar trebui să ne lipsească din geantă. De fapt, prin colajele cu produse de machiaj din revistele lunii am observat că lip gloss-ul a detronat rujul, fiind preferat de către specialişti în această primăvară. Un luciu de buze de calitate nu trebuie să coste o avere, eu am găsit varianta de la NARS disponibilă AICI în mai multe nuanţe, la preţul de 59 lei. 




    Tuşele de nuanţe nude se pot aplica pe ambele pleoape pentru o conturare discretă a ochiului. Asiaticele sunt cele care au promovat acest gen de machiaj, ele reuşesc să creeze impresia de ochi mai mari prin colorarea delicată a pleoapei inferioare. În mod natural ochiul nostru are acestă umbră pe pielea din jurul ochilor, tocmai de aceea nu trebuie să exagerăm cu anticearcănul, nu e nevoie să-l aplicăm fix pâna la baza genelor, pentru a păstra acea uşoară umbră ce oferă un aspect natural tenului.
   Trusa Catrice conţine multe tonuri bej şi maronii, costă doar 28 lei şi o găsiţi AICI.



   Dacă vă aflaţi de partea cealaltă a baricadei şi nu vă înţelegeţi cu nuanţele maronii, puteţi opta pentru un fard de obraz roz pe care să-l folosiţi nu doar pe obraji ci şi pe pleoape. Vă recomand blush-urile de la Korres, eu am avut mai multe nuanţe de-a lungul anilor, comandate de pe StrawberryNet. Sunt rezistente şi se aplica uşor pe piele. Se găsesc şi la noi, la preţul de 64 lei- AICI.




    De asemenea, dacă vă plac culorile vii pe pleoape puteţi opta pentru nuanţele metalizate de mov pe care le puteţi amesteca cu tonuri aurii sau cuprate. Frumoasa Irina Shayk a purtat astfel de culori în prezentările pentru Marc Jacobs şi a atras toate privirile!

   Paleta de mai sus conţine tot ce aveţi nevoie pentru machiaje ceva mai elaborate. 75 lei costă şi o găsiţi AICI





   Maybelline a ieşit puţin din tipare şi a lansat pomada pentru sprâncene. Aceasta are forma unui creion, însă o formulă cerată prin care se evită acel aspect artificial creat de creioanele mate. 36 lei costă şi se găseşte AICI în nuanţe diverse. 




   Pentru colorarea unghiilor alegeţi nuanţe vii. Se poartă şi nuanţele metalice, în special argintiul, dar şi accentele grafice (linii negre acoperite cu lac incolor).  Am ales lacurile de unghii Korres pentru că sunt super lucioase, detaliu care pe mine mă încântă!

   O sticluţă costă în jur de 24 lei. Oja poate fi comandată de AICI.



    Instrumentele de machiaj sunt doar o opţiune în acest sezon în care se poartă mai degrabă machiajul aplicat cu degetele, nu foarte precis şi studiat. Dacă nu puteţi sta deoparte de instrumentele de machiaj, alegeţi un set practic şi de calitate. Eco Tools este un brand despre care am mai scris pe blog, am cumpărat mai multe seturi de pensule de pe Iherb. Pe unele le am de 6 ani, de când am plasat prima mea comandă pe acel site şi încă le mai folosesc. Un set precum cel de mai sus costă 79 lei. Conţine 5 pensule şi un etui pentru păstrarea lor. Se poate comanda de AICI


2 comentarii:

  1. BB-ul Missha e fantastic. l-am avut de doua ori si prevad si a treia tura. Nu am testat eu multe BB-uri dar dupa ce l-am descoperit pe el, nici n-am simtit nevoia sa il tradez cu vreun alt produs. Fardurile Catrice mi se par foarte misto calitativ pentru pretul prietenos pe care il au, de fapt cam toate produsele lor fac treaba buna de tot. Eu simt nevoia sa tot reduc produsele pe care le folosesc, cu fiecare grad in plus. Toamna, iarna, hai si primavara imi place sa ma joc un pic si sa ma dichisesc maxim. Cum a sarit de 25 de grade....adio si nu am cuvinte, vreau cat mai putin makeup posibil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deena, eu am avut vreo 5 bb cream-uri asiatice iar cel de la Missha mi s-a părut cel mai bun.L-am avut comandat şi de pe Ebay şi de pe Aoro şi mi s-a părut super. Îl tot pândesc pe Iherb să-l iau în varianta mare, dar niciodată nu e pe stoc în nuanţa 27.
      Te pup!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...