miercuri, 4 ianuarie 2017

Favoritele lunii decembrie



    Prima luna de iarnă a adus cu sine destul de multe schimbări la capitolul îngrijire şi machiaj. Despre cele demne de menţionat am să vă povestesc astăzi, oferindu-vă detalii despre fiecare în parte. Există şi noutăţi despre care am preferat să nu scriu încă, neavând o părere consolidată despre ele. Am păstrat şi câteva produse pentru a le face o recenzie separată, mai amplă, pentru a vă fi mai de folos.

    Dermatograful Lancome îmi place mult. Este de un negru intens, cremos, are textura unui tuş, fiind la fel de uşor de aplicat şi de pigmentat. Mina moale, însă potrivită trasării liniilor precise, este ceea ce-mi trebuie pentru efectuarea unui machiaj cat-eyes, în mai puţin de 5 minute. Mă încântă şi rezistenţa sa, nu o egalează pe cea a unui tuş, însă o depăşeşte pe cea a multor creioane de ochi pe care le-am încercat. Ca să fac o estimare, după 6 ore începe să se estompeze, iar până la finalul zilei se păstrează pe pleoape, însă devine mai degrabă un gri închis. Cosmetice Lancome la prețuri bune se găsesc pe Canar. 
    Masca de păr Matrix am găsit-o la reducere pe Elefant , la 25 lei, şi am zis să-i dau o şansă, având practic preţul unei măşti din supermarket. Este o mască hrănitoare, cu nutrienţi benefici îngrijirii părului deteriorat. Lasă părul foarte moale, are un miros plăcut, nu prea puternic, îmi aminteşte ca şi efect de măştile Wella, care mie îmi plac tare. 
    Când am rămas fără demachiant pentru ochi m-am aprovizionat cu unul bifazic din Kaufland, care s-a dovedit a fi chiar foarte bun, deşi a costat doar 7 lei. De mai bine de o lună îl folosesc şi intenţionez să-l iau din nou, fiind delicat, deloc iritant sau uleios. 
    Apa micelară Bielenda, într-o cantitate generoasă de 400 ml, mi-a fost alături în decembrie, reuşind să cureţe bine machiajul feţei, dar şi al ochilor. Înaintea ei am avut o apă micelară Nivea, care ori nu mai e la fel de bună ca în trecut, ori nu reuşeşte să cureţe decât superficial machiajul, cert e că m-a dezamăgit şi mai mult am folosit-o pe post de loţiune tonică.
    Gelul de curăţare BWC, comandat de pe Iherb, mi se pare excelent pentru tenul meu gras. Nu-l usucă, îl curăţă foarte bine şi îl păstrează curat pentru mult timp. Conţine AHA în concentraţie de 3%. Ca şi efect îmi aminteşte de gelul meu de curăţare favorit, cel de la Neoteric, care nu se mai găseşte pe Iherb. Are miros de citrice, textură densă gelatinoasă şi este foarte economic. În prezent sunt la cel de-al doilea flacon, în varianta mică.




     M-am plâns de unghiile mele, pe care nu reuşeam în niciun chip să le port cât de cât lungi,  exfoliindu-se rapid, chiar şi când erau proaspăt tăiate. Problema este din interior, probabil mineralele iar nu sunt în cantitatea potrivită, dar până să ajustez cum trebuie alimentaţia, apelez la poţiuni pentru întărirea unghiilor. Dr. Rescue All in one de la Maybelline e un produs accesibil şi multifuncţional. Poate fi folosit ca întăritor, bază pentru ojă sau top coat. De când îl folosesc, adică de două săptămâni, am reuşit să-mi cresc puţin unghiile. Îl aplic în 2 straturi o dată la 4-5 zile, fiind un lac rezistent, cu uscare rapidă. L-am cumpărat din Marionnaud cu 13 lei.


7 comentarii:

  1. Nu sunt familiarizata cu niciuna dintre preferatele tale, dar impartasesc aceeasi impresie despre apa micelara Nivea. Mi se pare un produs foarte slab din punct de vedere calitativ. Prin comparatie cu o apa micelara mai buna, gen Garnier, se observa o diferenta foarte mare in ceea ce priveste puterea de curatare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, cea de la Bielenda este asemănătoare apei Garnier, ambele mi se par eficiente. Cea de la Nivea este foarte populară, chiar mă temeam ca nu cumva să fi dat eu peste un flacon de calitate îndoielnică, dar se pare că nu sunt singura de părere că nu-i deloc strălucită.

      Ștergere
  2. Îți împărtășesc și eu părerea cu privire la micelara Nivea, mi se pare foarte slabă ca eficiență. Pe cea de la Bielenda mă țin de mult s-o iau, dar la fiecare comandă dată pe Elefant am uitat complet de ea. Poate data viitoare-mi amintesc...
    Pe mine nici Dr. Rescue All in one nu prea m-a dat pe spate, mi s-a părut doar un lac banal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, despre apa micelară Bielenda am aflat de la Colţul Cameliei, ştiam de la început că o să fie un produs de calitate. Am prins-o la reducere, parcă 16 lei a costat pe Elefant. Pe Vegis am văzut că are un preţ aproape dublu.
      Întăritorul este eficient în cazul meu. Într-o zi am sărit peste lăcuit unghia mare şi până seara s-a exofoliat în ultimul hal, aşa că bănuiesc că e un produs eficient doar câtă vreme îl ţin pe unghii. Înainte am avut un produs Sally Hansen şi nu m-a ajutat cu nimic. Mai rămâne să găsesc varianta de la Eveline, multă lume mi-a recomandat-o şi vreau să văd dacă dă rezultate.

      Ștergere
  3. Eu pentru unghii folosesc produse de la Sally Hansen. Am lacul Miracle Cure care este foarte bun pentru cresterea si intarirea unghiilor. Si ca top coat folosesc de peste un an lacul Insta Dri. Nu am folosit lacuri mai bune decat cele Sally Hansen. Si pe Emag cred ca inca mai sunt, aveau oferte destul de bune cand cumparam eu. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc tare mult pentru recomandări! Voi cumpăra sigur şi altceva de la Sally Hansen. Nu am avut decât Nail Rehab, care era mai degrabă o ojă semi-transparentă cu rol de întăritor. Se aplica destul de ciudat şi nu am observat nimic extraordinar la ea.
      Am căutat pe emag şi încă mai sunt disponibile pachetele acelea promoţionale avantajoase.
      Pupici!

      Ștergere
    2. Nu toate produsele de la Sally Hansen sunt bune. Eu am aruncat 2 lacuri cu rol de baza si top coat de la brandul asta pentru ca se crapau pe unghii dupa aplicare. Decat cele mentionate mai sus imi plac mie. Cel Insta Dri imi face oja sa reziste 5-6 zile si luciul este unul ca de oja semipermanenta. Iar Miracle Cure e relativ nou pentru mine dar mi-au crescut unghiile foarte rapid de cand il folosesc si sunt si tari.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...