vineri, 4 noiembrie 2016

Noutăţi cosmetice pe Elefant



   Iarna se apropie cu paşi grăbiţi şi avem nevoie de produse cosmetice mai hrănitoare pentru pielea şi părul nostru. Frumuseţea exterioară are un rival puternic, frigul, de aceea prefer să vin în ajutorul ei cu preparate blânde, care să nu o agreseze şi mai tare. 
    Oferta cosmeticelor se lărgeşte treptat pe piaţa online. Elefant a transformat-o în principala sa ramură şi în fiecare zi observ că au mai adus ceva nou pe site. Nu v-am mai prezentat de mult oferta lor, asta pentru că am aşteptat să adun suficiente produse care să mă intereseze pe mine în primul rând, să le cercetez şi apoi să le strâng într-un articol pe blog.




    Elasticele Invisibobble m-au ajutat foarte mult să-mi păstrez părul cuminte atunci când îl prindeam într-un coc. În mod normal mi se încurcă imediat cum îl prind şi îşi pierde total forma, însă asta doar când folosesc un elastic clasic. Părul meu stă bine prins în aşa ceva, însă ştiu că podoabele capilare foarte grele şi bogate se lasă peste zi, nu se menţin într-o coadă de cal perfectă. Le găsiţi AICI la preţul de 13 lei setul.







    Balsamurile de buze şi cremele de mâini Eos sunt disponibile în multe variante, aşa că vă puteţi alege sortimentele în funcţie de preferinţe. Pentru balsamul de buze eu am trecut pe wishlist varianta HoneySuckle, iar pentru crema de mâini pe cea Berry Blossom. Preţul este de 24,5 pentru orice produs Eos, iar pe toate le găsiţi AICI.



   Bielenda este un brand pe care eu l-am descoperit pe Vegis, dar care are preţuri mai bune pe Elefant. Am încercat un ulei bronzant de la ei, foarte bun. Mă atrag serumurile atirid, au ingrediente interesante şi preţuri foarte accesibile. Preţul unuia este de 32 lei, le găsiţi AICI în toate variantele. 





   Pentru hrănirea pielii şi reducerea ridurilor fine a fost inventat serul cu colagen de la Collistar. Poate fi folosit pentru orice tip de ten. Pentru pielea grasă este suficientă utilizarea acestui ser facial, însă cel uscat poate beneficia de un plus de hidratare adus de o cremă aplicată după ce serul a fost bine absorbit. Preţul unei sticluţe este de 90 lei (AICI).




   Ceva hrănitor tot de la Collistar, însă de data asta pentru păr. Măştile formulate pentru fiecare nuanţă de păr în parte potenţează culoarea firului de păr, favorizând reflexiile. Pe site sunt disponibile variantele pentru păr blond, blond închis şi castaniu. Sunt reduse la aproape jumătate de preţ şi le găsiţi AICI


    Pe vremea când aveam părul blond foloseam produse de păr care să neutralizeze reflexiile portocalii. Un astfel de produs este şi spray-ul Blond Me. Acesta elimină tonurile aurii sau roşcate, oferind părului o nuanţă cu aspect natural. Cum este posibil acest lucru? Graţie pigmenţilor violet pe care îi conţine. Costă 33 lei lei AICI



    Momentele de relaxare din serile reci vor fi mai plăcute graţie celor două gogoşele efervescente pentru baie, cu aromă de căpşună. Setul costă 15 lei şi poate fi comandat de AICI.



    Femeile preocupate de aspectul sprâncenelor sigur vor fi cucerite de setul complet de la Real Techniques, ce cuprinde pensete şi pensule profesionale, ambalate într-un etui practic. Costă 96 lei şi după părerea mea poate fi cumpărat şi pentru a fi oferit cadou. Eu aşa procedam, doar că luam seturile de pe Iherb la vremea respectivă. Pensulele Real Techniques sunt de calitate bună, rezistând ani la rând. Setul pentru sprâncene poate fi comandat de AICI.



    Mi-au stârnit curiozitatea fiolele cu venin de meduză. Nu am mai întâlnit acest ingredient până acum, dar am citit că acţionează asupra pielii întocmai celui de şarpe sau de albină. Produsul este recomandat pentru a preveni sau trata apariţia primelor riduri, fiind indicat tenurilor de 25-35 ani. O cutie cu 5 fiole costă 64 lei la reducere, AICI.


3 comentarii:

  1. Imi placi,Aurora! De o saptamana ma gandesc si razgandesc ce sa aleg de pe elefant.Ma atrag produsele de la idc institute,au ambalaje si preturi foarte misto,ce stii despre ele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Corina!
      Am încercat un singur produs, un gel de duş. Mi s-a părut un produs de bază, nu unul deosebit. Calitatea este undeva la nivelul unui gel de duş din supermarket, însă ambalajul arată tare drăguţ.

      Ștergere
    2. M-am dezumflat,poate totusi vor arata bine pe raftuletul de la baie! Multumesc.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...