joi, 17 noiembrie 2016

Lista reducerilor de Black Friday



     Pentru ca anul acesta să vă fie mai uşor să monitorizaţi reducerile, am pregătit o listă a magazinelor online ce comercializează produse cosmetice, haine, cărţi şi cadouri. Voi păstra lista deschisă până la finalul perioadei Black Friday, pentru a adăuga promoţiile pe măsură ce voi afla de ele. Spor la shopping, fetelor!




   Canar-magazin de cosmetice de lux 
   Fiţi cu mare băgare de seamă, am primit un mesaj din partea lor în care mi-au spus că vor avea reduceri şi de 90%. Mai exact, vor fi cazuri în care se va tăia un 0 din preţ (ex: în loc de 200 lei, un produs va costa 20 lei). 
    Este primul magazin în care voi intra să verific ofertele, o să mă uit după un rimel Estee Lauder şi după un cadou. Reducerile vor fi valabile până pe 20 noiembrie.
    Oferta poate fi accesată AICI.



   Miniprix- magazin de îmbrăcăminte și încălțăminte
   Prețuri mai mici cu până la 80% pe 17 și 18 noiembrie. Oferta este deja activă și poate fi accesată AICI.



   Elefant: magazin de cosmetice, parfumuri, genţi, cărţi şi bijuterii
   Ca în fiecare an, uriaşul reducerilor a anunţat reduceri foarte mari. S-ar putea să fie din nou întârzieri cu livrările, mai ales că în 2016 Elefant s-a dezvoltat enorm pe partea de cosmetică, devenind unul dintre cei mai mari vânzători online pe segmentul acesta. Probabil aţi observat şi voi că au preţuri bune tot timpul, acest lucru a dus de fapt la relansarea Elefant după ce a trecut printr-o perioadă mai puţin prosperă.
   Oferta Elefant se poate accesa pe 18 noiembrie AICI



   Fashion Days- magazin de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii
   Reducerile programate de cei de la FD vor fi de până la 90%, iar coletele vor fi livrate în maxim 7 zile lucrătoare. Anul trecut au fost vânzări record pe site, eu am aşteptat 3 săptămâni să îmi ajungă comanda, mă bucur că se vor lua măsuri pentru această ediţie. 
    Oferta se poate accesa AICI pe data de 18 noiembrie.



   Answear- magazin de îmbrăcăminte
   Se află la cea de-a doua ediție de Black Friday, prima ediție aproape suprapunându-se cu lansarea Answear pe piața din România. Reducerile din campania de Black Friday vor fi de pana la 70%, la produse intre 6 lei si 4800 lei, iar accentul va fi pus pe produsele de sezon, din colecțiile noi. 
   Reducerile vor fi valabile în perioada 18-27 noiembrie AICI.



    Astratex- magazin de lenjerie intimă
    Va oferi 30% reducere la toate produsele cu preț întreg de pe site. Astratex comercializează lenjerie de calitate foarte bună, eu am fost întotdeauna mulțumită de produsele comandate. Codul BFR16A se poate aplica AICI.



   Lensa: magazin de ochelari de soare şi optică
   Ne aşteaptă cu reduceri de până la 70%, pe care le putem accesa AICI.




    DePurtat- magazin de încălţăminte pentru damă
    Reducerile vor fi afişate pe site începând cu ora 00:00 şi vor putea fi accesate AICI



    Jolidon- magazin de lenjerie intimă
    Pe 18 noiembrie, Jolidon va practica reduceri de până la 90%. Și anul trecut am stat cu ochii pe oferta lor, se va întâmpla și de data aceasta. Oferta va fi dsponibilă AICI



   Apiland- magazin de produse apicole
   A pregătit reduceri de până la 50% la multe bunătăți din stup. Cum vremea rece încurajează răcelile, nu ar fi rău să ne luăm ceva de folos pentru întărirea sistemului imunitar. Mie îmi place lăptișorul lor de matcă, îl consum și în prezent. Oferta se va putea accesa pe 18 noiembrie AICI.



    Libris- librărie online
   Ca în fiecare an, Libris pregăteşte reduceri considerabile la mii de cărţi. Oferta lor mă interesează în mod deosebit, iarna va fi lungă şi vreau să mă aprovizionez cu materiale de citit, plus o carte de colorat.
   Promoţia celor de la Libris va fi disponibilă AICI



   Ryanair- companie aeriană low-cost
   Celebra companie a anunțat super prețuri la bilete pentru vinerea aceasta. Dacă plănuiți să mergeți undeva frumos de Crăciun, nu uitați să verificați site-ul. Și Europa Travel are reduceri la pachetele de vacanță, astăzi au fost deja publicate pe site.
   Oferta Ryanair se va putea accesa AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...