miercuri, 9 noiembrie 2016

De Black Friday voi vâna pantofi


   Când se anunță o eclipsă de prețuri, parcă mă transform într-un vârcolac shopaholic ce dă târcoale ofertelor. Îmi place să le analizez bine, să selectez ceea ce-mi place și să compar prețurile în caz că produsele se regăsesc în grila mai multor magazine online. Pentru Black Friday-ul de anul acesta, sângele pantofilor reduși este cel care mă ademenește, însă nu-i cumpăr după ureche, sunt un prădător experimentat.

   Urmăresc perechile de pantofi dorite încă de la începutul lunii. Așa pot observa dacă prețurile lor cresc cumva fix înainte de 18 noiembrie, urmând ca apoi să beneficieze doar de o reducere fictivă sau insignifiantă. Se practică la noi, nu-i niciun secret! Salvez în bookmark paginile vizate, notez în agendă prețul afișat la începutul lunii și mă asigur că nu voi fi trasă pe sfoară.
    Se spune că cine aleargă după doi iepuri nu prinde niciunul, așa că din lista mea inițială de 15-20 produse, tai treptat câte unul. Făcându-mi fișa de dorințe din timp, am vreme berechet să analizez ce și cum. Nu mă interesează neapărat să iau pantofi pentru sezonul în care mă aflu, sunt pragmatică și mă gândesc ce anume voi purta de multe ori. De exemplu, toată vara port espadrile sau teniși, așa că o pereche de acest gen îmi surâde mai degrabă decât niște botine care nu vor face altceva decât să sporească rândul gemenelor de pe hol. 
    Ca un vânător matur ce sunt, îmi stabilesc un buget maxim pentru fiecare Black Friday. Pentru haine și încălțăminte am un arsenal de 300 lei, pe care îl pot folosi cum doresc pentru a doborî ofertele ce mi se potrivesc cel mai bine. Anul trecut din banii ăștia mi-am luat două rochii și o parka. Una dintre rochii face cu ochiul moliilor prin șionier, nu m-am atins de ea, însă cealaltă rochie și parka au meritat strategia mea minuțioasă de vânat.
    Un ultim sfat pe care vi-l dau este să aveți răbdare în acestă perioadă. Va fi un trafic infernal în online, vor cădea din nou site-urile și, cel mai probabil, livrările se vor face cu puțină sau mai multă întârziere. Într-un an am primit cumpărăturile fix de Moș Nicolae, ce-ar fi însemnat să mă agit în fiecare zi? Bietul vârcolac shopaholic și-ar fi dat de tânăr ultima suflare...

    Pe lista vânatului din acest an se înscriu pantofi foarte cool de pe ZorileStore. Să fiu sinceră, nici nu știam de diversitatea produselor de pe site, preferând acest magazin doar ca punct de shopping de articole sport pentru prietenul meu. Însă anul acesta se schimbă foaia. Campania lor de anul acesta, intitulată Eclipsa de prețuri, va aduce reduceri de până la 60% pe produse din toate categoriile de pe site. Ochiul meu de prădător a luat în vizor tenișii Le coq sportif cu păsărele imprimate, ideali pentru veri lungi petrecute în pantofi grozavi. Auuu-uuu!






     

Un comentariu:

  1. Bine ca mi-ai amintit. Nu stiam exact cand e Black friday. Eu am un plan un epilator asa ca am facut cateva poze zilele trecute pe emag ca sa fiu sigur ca pretul chiar a scazut. O sa dau o fuga si pe zorile store poate gasesc o pereche de tenisi.
    te pup

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...