sâmbătă, 15 octombrie 2016

Rochii ASOS pe Kurtmann


   Astăzi cei de la Kurtmann au adus modele noi de îmbrăcăminte de la ASOS și am pregătit pentru voi o selecție a celor mai frumoase articole. Rochiile domină stocul cel nou, au prețuri bune și sunt disponibile și în măsuri mici. Pe site am văzut inclusiv modele Frock and Frill, acestea în general sunt foarte scumpe (2-300 lire), însă pe Kurtmann prețurile sunt mai mult decât accesibile. Rochiile din dantelă, cu broderie sau cu aplicații sunt din belșug, însă stocul e limitat la doar câteva bucăți așa că dacă vă este pe plac un anumit model, nu stați mult timp pe gânduri căci s-ar putea să dispară chiar azi, așa cum se petrec lucrurile de obicei când stocul se actualizează.

   ASOS e unul dintre magazinele mele online favorite, știți asta. Am comandat de zeci de ori de pe site-ul din UK tocmai pentru că am fost mereu mulțumită de calitatea produselor cumpărate. E opțiunea mea și pentru că întotdeauna găsesc acolo produse deosebite, pe care nu le mai văd în magazinele din țara noastră. 
   Kurtmann e o alternativă la îndemână pentru cei care evită să comande din afara țării. Produsele ajung foarte repede la destinație (1-2 zile lucrătoare), cu returul se procedează foarte ușor în caz că hainele nu vă vin, iar serviciul de relații cu clienții funcționează bine.




Rochie Frock and Frill- 150 lei AICI



Rochie Forever Unique: 140 lei AICI



Rochie Asos: 120 lei AICI



Rochie Asos: 100 lei AICI



Rochie Asos: 130 lei AICI



Rochie Maya: 95 lei AICI



Rochie Paper Dolls: 100 lei AICI


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...