joi, 20 octombrie 2016

Reduceri pe Vivre.ro


    Vivre este un paradis pentru iubitorii de obiecte decorative, ustensile pentru bucătărie și cadouri frumoase. Am cumpărat de pe site căni superbe, la prețuri foarte mici, și diverse forme pentru copt. La noi se coc des prăjituri, atât eu cât și sora mea suntem pasionate și încercăm săptămânal rețete noi. Iar când există mai mult spor, uneori se coace zi de zi câte ceva dulce. Dacă ea nu prea se uită la bani când cumpără tăvi, forme pentru tăiat și alte minuni, eu recunosc că vânez reducerile și am început să cumpăr tot mai des de pe internet astfel de obiecte. 
    La prima mea comandă pe site am avut parte de o reducere de 25 lei, discount de care puteți beneficia și voi dând click AICI și plasând comanda în mod normal, fără a introduce un cod de reducere. O să vedeți discountul aplicat în coșul de cumpărături. Pentru început vă puteți cumpăra ceva de o valoare mai mică, plătiți doar trasportul și vedeți dacă merită să mai comandați în continuare. Eu cel puțin așa am procedat și prima mea comandă a constat în două cănițe drăgălașe pentru care am plătit 20 lei cu tot cu costul de transport. 

 Livrarea pe Vivre variază în funcție de campanie, uneori am așteptat și 2-3 săptămâni să îmi ajungă un pachet, însă știam asta de la bun început, pentru că data de livrare este trecută în dreptul fiecărui produs. Nu mi s-a întâmplat niciodată ca pachetul să nu îmi ajungă.
   Pentru fiecare produs am menționat denumirea de pe site, pentru a fi ușor să le găsiți, precum și prețul. Rețineți că acestea sunt prețurile reduse, atunci când campaniile de reducere se vor încheia ele nu vor mai fi de actualitate. 


Cană cu capac și infuzor Happy Clouds: 15 lei
Pe aceasta o am și eu!


Set două căni Fleurs: 32 lei



Ceașcă și farfurioară Rosa: 21 lei


Set cană și farfurioară Pure Angel: 28 lei


Farfurie pentru desert Alize: 7 lei

Set zaharniță și latieră Zaria: 25 lei


Recipient cu capac pentru cafea Lacie: 29 lei


Mănușă de bucătărie Cupcake: 15 lei



Mănușă de bucătărie Rose Flower: 29 lei


Mănușă dublă de bucătărie Doves: 19 lei


Set 100 de forme pentru copt brioșe Frills&Spills: 12 lei


Set 2 cuiere Mana Tao: 12 lei
Sunt din fier, absolut superbe!


Set 30 paie Rose Party: 13 lei


Set 3 vaze: 35 lei


Suport lumânare Mrs. Fox: 9 lei


Ghiveci Nelda: 17 lei


Ghiveci Cup Heart: 33 lei


Agendă Different Flowers: 23 lei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...