sâmbătă, 1 octombrie 2016

Noutăţi Yves Rocher


   Yves Rocher şi-a modernizat magazinul online, iar acum site-ul arată impecabil. Schimbarea a atras cu sine şi un număr mare de produse nou lansate, pe care vă invit să le descoperiţi în continuarea acestui articol. Voi începe cu noua apă parfumată Accord Chic, un amestec de piper roz, tămâie şi iris. Aşadar o esenţă neobişnuită, ce completează gama parfumurilor pentru sezonul rece. Se bucură de un preţ foarte bun de lansare, de 135 lei pentru o sticluţă de 50 ml. După Rose Oud, un alt parfum scos pe piaţă de Yves Rocher anul acesta, Accord Chic se recomandă drept un produs parfumat aparte. 


    Fondul de ten cushion a fost inspirat de trendul asiatic al produselor de machiaj cu textură ultra lejeră. Este rezultatul amestecului dintre un fond de ten compact şi unul lichid, iar aplicarea sa se face rapid, cu ajutorul bureţelului inclus în pachet. Este disponibil în 5 nuanţe, iar preţul său este de 59 lei. 




    Pentru o reparare eficientă a unghiilor exfoliate sau uscate s-a născut elixirul pentru unghii ce redă supleţea şi aspectul sănătos al acestora. Aplicatorul cu bureţel transformă aplicarea într-un pas simplu. Pentru cele mai bune rezultate se recomandă să se ia o pauză de 2 săptămâni de la ojă, timp în care să se aplice frecvent acest amestec preţios. Preţ: 36 lei. 



   Serul protector pentru păr este un produs fără clătire ce se aplică pe părul umed sau uscat. Pentru o bună protecţie împotriva căldurii aparatelor de coafat se utilizează pe părul uscat cu prosopul, după care se începe coafarea. Are un preţ foarte bun, 27 lei!



   Cadourile oferite în această lună nu sunt nici ele de neglijat. Eu am profitat de ofertă şi în plus mi-am ales şi apa de toaletă Comme Une Evidence redusă la jumătate de preţ. Reducerea de 50% este valabilă pentru comenzi de minim 99 lei, iar livrarea este gratuită dacă suma de 119 lei este depăşită. Comme Une Evidence este un parfum ce nu-mi lipseşte din dulăpior, uneori este oferit cadou, alterori este redus considerabil, cum este cazul acum. O sumă mai mică de 80 lei mi se pare avantajoasă pentru o apă de parfum cu o rezistenţă bună şi o aromă feminină, florală. 

7 comentarii:

  1. Noul parfum nu il stiu desi probabil nu mi-ar placea. Cert este ca cele din aceasta gama (cele care au acest fel de sticluta) sunt cele mai calitative singurul cu, care m-am inteles a fost Tendre Jasmine. In rest obisnuiesc sa spun ca imi plac parfumurile "de fete" si nu "de femei". "De femei" le consider pe Chanel No5, Shalimar etc. Preferatele mele erau, de la YR cel sub forma de floare (am uitat numele) si Comme une Evidence cel in varianta roz aprins (cu praline).
    Pot insa sa spun ca produsele pe care ei le ofera cadou in aceasta luna sunt foarte bune: rujul este preferatul meu (atat ca nuanta cat si in ceea ce priveste calitatea), BB-ul mi se pare ca are o acoperire mai buna decat altele iar crema este in general foarte apreciata chiar daca pentru tenul meu nu este cea mai buna solutie:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. FlowerParty era cel sub formă de floare? Mie acela mi-a plăcut foarte tare, mi-a părut aşa rău că l-au scos :(

      Ștergere
    2. Da, Flower Party. Nici nu stiam ca l au scos:))

      Ștergere
  2. Eu iau pe wishlist acel ser protector pt par... Accord Chic nu mi-ar putea fi prieten, nu ma impac cu piperul roz si tamaia in parfumuri. Iar fdt cushion nu ma atrag deloc si sper sa ramana asa! :)))
    N-am mai dat o comanda YR de foarte mult timp (neinsemnand ca am stat cuminte, ti-ai gasit!). Ramane de vazut cand se petrece recidiva...
    Thanks for sharing!
    Big hug, Aurora! :)

    Ilda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine fondurile de ten cushion nu m-au atras până în acest moment pentru că am citit că se consumă foarte repede. Când vei da comandă, să încerci şi unul dintre gelurile de duş noi Plaisirs Nature!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Claudia, să consulţi şi secţiunea ofertelor!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...