joi, 20 octombrie 2016

Ghete din piele pe Miniprix.ro


     Când cineva mă întreabă de unde îşi poate achiziţiona o pereche nouă de ghete din piele, fără să risipească un sfert de salariu, răspunsul meu este: de la Miniprix. Iar asta nu doar pentru că preţurile de acolo sunt accesibile, ci şi pentru că de aproape 10 ani de la ei cumpăr încălţăminte şi sunt foarte mulţumită. De obicei aleg modele clasice, am ghete maro şi negre în format brogue pe care le port de câţiva ani. N-au cum să nu mai fie la modă, clasicul nu ia pauză niciodată, iar materialele de bună calitate le-au păstrat în condiţie bună după multe purtări.

    Colecţia de toamnă de pe site-ul Miniprix cuprinde modele de ghete foarte frumoase,ieftine, cea mai mare parte dintre ele costând de câteva ori mai puţin ca în magazinele producătorilor. De exemplu, eu am achiziţionat două perechi de ghete ce pe cutie aveau preţul de 200 euro fiecare şi am plătit 168 lei pe o pereche. Bună afacere, nu?
    Lista mea de dorinţe este permanent deschisă şi până la finalul toamnei vreau să mai adaug o pereche de ghete colecţiei mele, de preferat să fie îmblănite. Dintre modelele selectate aproape toate sunt căptuşite cu blană, găsiţi pe site inclusiv fotografii din interiorul ghetelor, pentru a vă lămuri cu privire la acest detaliu.
    Livrarea produselor se face prin curier rapid şi costă 9 lei oriunde în ţară. În cazul în care articolele nu corespund aşteptărilor, nu se potrivesc descrierii sau mărimile nu vin bine, pot fi returnate.
   
Ghete cu toc: 168 lei (vezi aici)


Ghete bej: 148 lei (click aici)

Ghete maro: 168 lei (click aici)

Ghete negre: 168 lei (click aici)

Ghete albastre:  168 lei (click aici)

Ghete taupe: 138 lei (click aici)

Ghete negre: 168 lei (click aici)

Ghete maro: 168 lei (click aici)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...