miercuri, 26 octombrie 2016

Genți noi pe Elefant


   Uriașul reducerilor aduce vești bune pentru iubitoarele de cumpărături online. Modelele noi de genți de pe Elefant m-au făcut să pierd o seară întreagă în fața laptopului. Sunt moderne și beneficiază de super discounturi. Cu ajutorul codului GENTI-50 se oferă o reducere suplimentară de 50 lei.
    Îmi amintesc de prima geantă comandată de pe Elefant, maro, din piele întoarsă, cu franjuri. La vremea aceea livrarea genților dura mult, însă acum expedierea se face direct din stoc și în câteva zile primim geanta în colet acasă, sau o putem ridica direct din Pickup Point, în caz că optăm pentru această opțiune.

   Pentru această toamnă vă recomand gențile în culori vesele, pentru a adăuga dinamism ținutelor sobre. În prezent mă bucur de o gentuță verde deschis, cu detalii bej, este ceea ce am nevoie pentru a mă dispune într-o zi mohorâtă. 
   Vă puteți accesoriza geanta cu un pompon pufos, din blană, încă se poartă! După părerea mea, cel mai bine arată atunci când acesta este colorat într-o nuanță similară genții, o astfel de combinație poate fi integrată chiar și într-o ținută de birou sau pentru școală. Nu faceți ca mine, eu mi-am cumpărat un pompon fuchsia și l-am abandonat într-un sertar...




Geantă roz din piele: 220 lei (preț standard 600 lei) AICI


Geantă galbenă din piele: 180 lei (preț standard 652 lei) AICI


Geantă camel din piele: 200 lei (preț standard 878 lei) AICI


Geantă roșie: 120 lei (preț standard 396 lei) AICI


Geantă roz din piele: 290 lei (preț standard 1030 lei) AICI


Geantă maro din piele: 360 lei (preț standard 1170 lei) AICI


Geantă galbenă din piele: 160 lei (preț standard 375 lei) AICI


Geantă lila: 400 lei AICI



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...