sâmbătă, 17 septembrie 2016

ShoesPie best selling handbags online


    Postarea de azi e cu și despre genți. Ca și pantofii, gențile mi se par întotdeauna insuficiente și adesea îmi doresc să am cutare model care să mi se asorteze perfect. Când mă decid să-mi cumpăr o geantă nouă, încerc să iau ceva dierit față de ce am deja acasă; poșetele maro mi se par atât de practice, dar trebuie să le ocolesc pentru că deja am adunat prea multe și mi-am dat seama că nu merg purtate chiar cu orice. Shoespie se recomandă drept unul dintre magazinele cu mare potențial pe piața genților, iar astăzi vă prezint câteva dintre modelele lor pe care le-am considerat foarte atractive. Fie că alegeți să le cumpărați online, sau să căutați unele similare în magazinele fizice, o să vedeți că sunt foarte simpatice.
    Voi începe cu geanta multifuncțională din prima fotografie, o poșetă foarte practică în care eu una mi-aș căra negreșit laptopul. Îmi place genul său de baretă, arată bine dar este cumva și o măsură antifurt :). Până azi nu-mi trecea prin cap că aș avea nevoie de o așa piesă, acum că m-am uitat cu atenție la ea, presimt că o să fiu mai atentă la acest model. O găsiți în categoria newest handbags.




    Geanta în nuanțe laser e fix ceea ce trebuie unei amatoare de ținute monocrome. Iubesc ținutele colorate, însă toamna le trădez cumva pentru negru, acest ceva ce multora ne răpește inimile și ne transformă în fani. Ținutele all black sunt la îndemână în sezonul rece și, nu-i așa, negrul parcă ține mai bine de cald. Pe ea o găsim în categoria fashionable handbags, alături de surata de mai jos.



    Gentuța cu aspect metalic! Știați că încălțămintea și accesoriile cu aspect metalic se potrivesc cel mai bine ținutelor în nuanțe pastel? Cumva se face un echilibru între duritatea lor și delicatețea hainelor, explică specialiștii. Rochiile în non-culori arată iarăși grozav împreună cu o poșetă aurie, argintie sau de culoarea cuprului.



    Și o gentuță ca pentru mine! Acum o jumătate de an am avut un scurt moment de rătăcire în care doream să renunț la toate lucrurile roz, din dantelă sau cu volănașe din garderoba mea. Mi se părea că sunt prea puțin serioase. Câteva zile a durat până ce aceste gânduri s-au risipit, mi-am dat seama că cel puțin acum acesta este stilul care mă reprezintă și nu are sens să renunț la el. E adevărat că de atunci multe haine mai sobre au răsărit prin șifonier, însă pastelatele predomină flora. Genți în nuanțe pastel am văzut în categoria reducerilor: handbags on sale

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...