marți, 6 septembrie 2016

Seturi de machiaj la reducere


   Săptămâna trecută am prezentat ofertele online valabile pentru pachetele de cosmetice accesibile, de tip drugstore, iar azi a venit rândul seturilor și paletelor de lux, însă toate la preț mult mai prietenos decât în magazine. Oferta celor de la Canar suprinde sute de produse high-end, majoritatea dintre ele costând jumătate din prețul din marile lanțuri de magazine fizice. Pentru a-mi face o părere precisă asupra prețurilor practicate, am căutat produsele și le-am notat prețul standard, de la raft. 

   Fetele din Cluj-Napoca pot merge direct în showroom-ul magazinului pentru a consulta direct produsele și valorile lor. Tot pentru Cluj-Napoca este valabil transportul gratuit, indiferent de valoarea comenzii. În restul țării, taxa de transport este de 15 lei.
 Dacă alegeți să plătiți cu cardul, beneficiați de o reducere de 5% din valoarea coșului de cumpărături. Fiind vorba de produse de lux, în caz că aveți suspiciuni privind originalitatea produsului, puteți returna flacoanele în termen de 14 zile lucrătoare, taxa de retur fiind suportată de site.



   Paleta Estee Lauder conține 6 nuanțe de farduri potrivite pentru machiajul natural al ochilor, ambalate într-o casetă luxuriantă, compactă. Prețul său este de 129 lei (AICI), în timp ce în magazinele fizice costă 210 lei.


    Mascara Estee Lauder este în topul vânzărilor în întreaga lume. Setul de mai sus conține  3 rimeluri Sumptuous Infinite Daring Length + Volume Mascara, toate în nuanța Black. Pachetul costă 179 lei (AICI), iar în Sephora pentru aceleași produse va trebui să plătiți 320 lei.



   Pachetul Lancome mi se pare foarte interesant, mai ales că am încercat pudra bronzantă din set, este unul dintre produsele nelipsite din trusa surorii mele. Ea o comanda de pe Strawberrynet pentru că i se părea mai ieftină ca în România. De la Lancome eu am avut varianta compactă a acestei pudre, am scris despre ea pe blog. Mi-a plăcut pentru că rezista toată ziua pe ten, arăta natural și nu conținea decât puțin glitter, nu se asemăna cu bronzerele acelea foarte sclipicioase sau stridente.
   Setul conține pudră bronzantă și gloss pentru buze, la prețul de 156 lei (AICI) . La raft, cele două produse costă 250 lei.




  Cochetul set Clinique conține pudră compactă și un ruj de buze într-o nuanță tomnatică. Costă doar 89 lei (AICI), fiind redus cu 40%.



   Tot de la Clinique am zărit un set special pentru machiajul ochilor, la prețul de 109 lei (AICI). Conține mascara, creion, demachiant și cremă pentru ochi. Mai ieftin cu 40% ca în magazinele fizice!





     Elegantele palete Yves Saint Laurent au dimensiunea unui telefon mobil. Prețul variantei Black este de 167 lei  (AICI), iar al celei Pink de 179 lei (AICI). În frumosul ambalaj găsim 4 nuanțe de farduri de pleoape, una de fard de obraz și două rujuri. Trei pensule mici completează trusa. Personal găsesc mai interesantă varianta Black, are nuanțe ce-mi plac mai tare.



    Trei gloss-uri strălucitoare, cu particule aurii, compun setul Golden Gloss de la Yves Saint Laurent. Cele 3 costă 189 lei (AICI). În Sephora o singură nuanță de gloss YSL costă 140 lei. 

    Cele mai populare 4 nuanțe de lac Estee Lauder, plus un top coat, compun setul de lacuri de unghii de mai sus. Prețul său este de 109 lei (AICI). 



    Setul Lancome conține mascara Hypnose și tușul Artliner, ambele în nuanța negru intens. Prețul pachetului este de 159 lei (AICI). În Sephora cele două produse costă 225 lei.



    Trusa de machiaj Lancome conține 4 farduri de pleoape, 2 de ruj și un blush, plus 3 aplicatoare. În magazine costă 230 lei, iar pe Canar doar 138 lei (AICI). 

3 comentarii:

  1. Wow ce preturi ! Nu stiam de acest magazin , multumim pentru detalii .
    (Anamaria)

    RăspundețiȘtergere
  2. Numai bunatati!

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...