vineri, 9 septembrie 2016

Rochii de toamnă Ericdress


  Cu încântare am constatat că în această toamnă se poartă hainele cu croială feminină și că dantela neagră rămâne în continuare în tendințe. Articolele vestimentare din acest material alături de cele cu broderie sunt favoritele mele, le iubesc și le cumpăr cu patimă. Am scotocit în aceste prime zile de toamnă prin magazine fizice și pe site-uri și lista mea de dorințe a crescut considerabil. Este atât de greu să nu-ți dorești încă ceva nou atunci când oferta este atât de bogată, este suficient doar să ieși pe stradă pentru ca ceva frumos dintr-o vitrină să-ți sară în ochi.

    O obsesie de moment au devenit rochiile negre din dantelă. Rochii din dantelă sănătoasă, adică din textil de calitate și o ținută ireproșabilă, am zărit în noua colecție Zara. Anul trecut, tot de la ei, mi-am achiziționat rochia neagră pentru Anul Nou; îmi place că scot modele din dantelă nu foarte prețioase, în genul celor pentru nuntă, ci unele care pot fi purtate deopotrivă la o petrecere cât și la o ieșire în oraș, schimbând eventual încălțămintea și accesoriile. Dacă aveți și voi în plan să cumpărați o astfel de rochie, câteva modele deosebite am văzut, cum ziceam, în magazinele Zara.
     Pentru fetele care preferă cumpărăturile online sau care doar doresc să fie la curent cu ultimele noutăți de pe site-urile de îmbrăcăminte, fac o prezentare a colecției de rochii de toamnă de pe Ericdress, un site asiatic ce comercializează haine inclusiv în mărimi mari. Când scriam despre SheIn și Choies, primeam multe comentarii prin care mi se spunea că ar fi bine ca aceste site-uri să înceapă să vândă și modelele respective în măsuri mai mari și între timp am observat că multe magazine din Asia s-au pus pe treabă și au introdus astfel de articole. Din păcate, multe nu mai livrează la noi în ziua de azi...
    Taxele de transport pe Ericdress se calculează în funcție de grautatea coletului. Pachetele trec prin poșta vamală, așa că luați în calcul și acest aspect, căci va trebui să plătiți și ceva taxe pe lângă cea de transport.












cheap long dresses: http://www.ericdress.com/




2 comentarii:

  1. Imi plac foarte mult rochiile pe care le-ai selectat si zau ca nu pot sa aleg o preferata!Toate sunt deosebite.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, mie cele de tip pulover îmi plac foarte tare!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...