luni, 26 septembrie 2016

Începe SuperBlog 2016, ediţia de toamnă!


   Fetelor, pe 1 octombrie, adică peste doar câteva zile începe o nouă ediţie de toamnă a competiţiei SuperBlog. Da, este vorba de ediţia lungă, cu o durată de 2 luni şi o mulţime de probe. Aştept cu interes temele din acest an, mi-a fost dor de atmosfera de concurs şi sper să fac o impresie bună şi la această ediţie.

   Cum momentan sunt foarte presată de activitatea pe care o desfăşor în afara blogului şi caut căi să mă destind, am găsit în ediţia aceasta ocazia perfectă de a mă elibera prin scris. Banii sunt o parte importantă a vieţii, oricum am aşeza lucrurile, iar rutina vine de multe ori la pachet cu dorinţa de a-i avea. Chiar dacă îmi place mult ceea ce fac, nu pot să recunosc că de cele mai multe ori cântăresc cantitatea de muncă gândindu-mă la venit.
   Nici bloggingul nu pot spune că a rămas doar la nivelul de pasiune, şi el îmi aduce beneficii materiale şi acestea nu au fost niciodată de neglijat. Însă mărturisesc că de multe ori aş prefera să scriu liber pe o temă propusă de un colaborator; cine a lucrat măcar ocazional ca content writer ştie cât de obositor devine după o vreme să ţi se impună o lungă linstă de criterii pe care să le ai în vedere când redactezi un articol. Efectiv, începi să dezvolţi tipare de exprimare, pentru că în mare parte trebuie să spui exact aceleaşi lucruri doar că schimbi produsele sau numele companiei promovate. Nu e ceva de care mă plâng, este partea cu care această activitate, ca multe altele, vine la pachet.
    Aşadar, pe 1 octombrie mă aşez la linia de start alături de alţi colegi din blogosferă şi tot ce-mi doresc este să primim teme cât mai interesante şi ca ediţia să se desfăşoare la fel de corect şi transparent ca de obicei. Iar pentru că de data multe probe par să aibă legătură cu profilul blogului, vă promit că articolele mele nu vă vor plictisi!

4 comentarii:

  1. Bine ai revenit in SuperBlog, Aurora! 🙂
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna creativa iti dorim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutări, dragă echipă!
      Să fie bine până la finalul concursului! Mulțumesc!

      Ștergere
  2. Mult succes in competitie, Aurora! Abia astept sa iti citesc articolele si sa ne reintalnim la Gala din decembrie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu aștept revederea!
      Mulțumesc mult, Bianca!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...