luni, 19 septembrie 2016

Cosmetice noi pe Elefant




   Categoria produselor cosmetice de pe Elefant s-a îmbogățit recent cu sute de produse. Atât din categoria drugstore, accesibile ca preț, cât și din grupa cosmeticelor de lux, însă la preț redus. Am descoperit branduri noi pe site, precum Ciate, Artdeco, Sleek, Lumene, Helena Rubinstein, Payot, Indola și multe altele. Prețurile cele mai bune le-am găsit la produsele pentru îngrijirea părului, la cele de machiaj și la cremele hidratante pentru ten. O altă veste bună este că transportul este gratuit!
   Vă prezint câteva dintre cele mai bune oferte în continuarea articolului. Când primesc comentarii la articolele mai vechi legate de cumpărăturile de pe Elefant și mi se spune că produsul x nu mai este disponibil, îmi dau seama de un fapt: stocurile de cele mai multe ori nu se mai actualizează, probabil au un număr limitat de produse și când se termină, asta e tot! Prin urmare, dacă ceva vă este de folos sau dacă regăsiți cosmeticele voastre preferate la un preț foarte bun, este indicat să acționați. 





    Șamponul Chi Keratin costă doar 80 lei pentru o cantitate de 946 ml. Relația mea cu produsele CHI a fost foarte bună, am folosit tratamente leave-in de la ei și mi se par genul de cosmetice indicate părului vopsit sau degradat, care are nevoie de multă hidratare. Disponibil AICI.



   Din gama Wella Enrich am folosit toate produsele, articolele mele stau mărturie că șamponul și fiolele mi-au plăcut mult, ambele fiind cumpărate de două ori, tot online (la reducere), dar de pe alte site-uri. Pe Elefant, șamponul este redus la 27 lei, adică e de două ori mai ieftin ca în saloanele de coafură. Poate fi comandat de AICI.
   Pentru că au prețuri bunicele față de saloane, aș fi putut să includ și șampoanele Kerastase în selecție, însă mie nu mi se par speciale aceste produse, costă prea mult pentru ceea ce fac, mai ok mi se par Wella și L'Oreal la capitolul produse profesionale pentru îngrijirea părului. 




  O afacere foarte bună mi se par seturile de machiaj de la Physicians Formula, cu palete de farduri de pleoape, pudră și aplicatoare. Prețul unui kit este de doar 34 lei, iar pe ambele le găsiți AICI.



   Mascara TheBalm mi-a stârnit curiozitatea prin reducerea de care se bucură. Oferă definire și alungire genelor, are o periuță de tip pieptene cu peri rari. Costă 57 lei și o găsiți AICI



  Wild Mega Volume de la Max Factor oferă volum genelor. Are periuță clasică, bogată și un preț foarte mic, de doar 22 lei. Disponibil AICI.



   All in one de la Artdeco promite să le asigure pe toate: gene definite, alungite și cu volum. Costă 45 lei AICI, preț la care merită încercată. Disponibilă în nuanța Black.




   Paletele Smoke Balm de la The Balm conțin câte trei nuanțe grupate special pentru crearea unui machiaj smokey eye. Sunt disponibile pe site în ambele variante, prețul uneia fiind de 53 lei- AICI.



   Almay este un brand foarte îndrăgit, însă produsele sale se găsesc destul de greu la noi. Popularul lor corector este disponibil pe Elefant în toate cele 3 nuanțe. Costă doar 18 lei, îl găsiți AICI.


    Dermacol are 8 nuanțe plăcute de ruj rezistent la transfer, la un preț de 29 lei fiecare. Nuanța 2, un roz zmeură splendid, ar fi alegerea mea. Disponibil AICI.




   Nuxe e un brand pe care am fost foarte entuziasmată să-l întâlnesc pe site. Mi-am amintit instant de balsamul Reve de miel, cel pe care l-am iubit din două motive: putere mare de hidratare și miros delicios de miere! 29 lei costă pe site, îmi amintesc că acum câțiva ani costa cam 40 lei. Se poate comanda de AICI.



    Pentru sezonul rece o cremă de noapte hidratantă nu ar trebui să lipsească niciunei femei. Creme Prodigieuse de la Nuxe se adersează tuturor tipurilor de piele, inclusiv celei sensibile. Costă 50 lei și o găsiți AICI.


   În ultima vreme mi-am îndreptat mai mult atenția înspre măștile de curățare. Cea mai recentă achiziție, o mască Andalou cu acid glicolic, luată de pe Iherb, promite să curețe în profunzime tenul. La fel și masca Nuxe, cu efect termic, ce se încălzește atunci când e aplicată pe piele. Recomandată în special tenului mixt sau gras. Costă 40 lei, AICI.

4 comentarii:

  1. Foarte convenabile preturile pt produsele nuxe. De fapt, toate preturile sunt bune,dar fiecare cu ce-l doare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi pe mine tot reducerile Nuxe m-au atras iniţial cel mai tare dar am sfârşit cumpărând cosmetice Macadamia Oil şi cărţi :))

      Ștergere
  2. Asta-seara am folosit ultimele picaturi din masca Andalou si... parca nu plang asa dupa ea! Mi-a placut - nu-i vorba - insa chiar ma asteptam la un wow mai mare! Cred ca o voi recumpara insa nu pot spune ca stau pe ghimpi pana la acel moment sau ca nu pot trai fara ea!
    Aurora, cate ispite ispititoare in articolul asta - le pun la pastrare!
    Pup! :)
    Ilda

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehee, n-am rezistat si am plasat o comanda: un corector Almay si o carte pt fiica mea! ;)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...