vineri, 9 septembrie 2016

60% reducere la gențile și pantofii ALDO



   Știați că cei de la ALDO au magazin online în România? Mărturisesc că abia ce am aflat, iar vestea mă bucură căci îmi plac pantofii lor, cât și gențile pe care le vând. Când ajung în mall trec adesea prin magazinele lor și întotdeauna găsesc ceva care să-mi atragă atenția. Vara aceasta o pereche de sandale fuchsia m-a cucerit, a fost dragoste la prima vedere! În magazinul lor online, cei de la ALDO au dat startul unei perioade de reduceri foarte consistente, iar articolele sunt mai ieftine cu 60%.
   Dintre sutele de produse aflate la reducere am selectat câteva din cele trei categorii de pe site (damă, bărbați, genți), iar în rest vă invit să descoperiți întreaga ofertă direct pe site. Tot ce am ales este redus cu 60% și aproape toți pantofii sunt lucrați din piele naturală. Comenzile plasate pe site sunt livrate în 3-5 zile lucrătoare, iar taxa de livrare este de 15 lei.




Încălțăminte damă:
Espadrile Cerari: 99 lei (AICI)

Espadrile Naywen: 151 lei (AICI)


Pantofi Emelyne: 159 lei (AICI)
disponibili și pe alte nuanțe


Espadrile Molinis: 119 lei (AICI)
disponibile și pe negru


Pantofi Nalidda: 179 lei (AICI)


Pantofi Ripiego: 119 lei (AICI)


Încălțăminte bărbați:

Teniși Haidia: 139 lei (AICI)
disponibili și pe alte nuanțe


Teniși Kedirema: 119 lei (AICI)
disponibili și pe alte nuanțe


Pantofi Omeril: 191 lei (AICI)

Genți:


Geantă Smile: 131 lei (AICI)


Geantă Kicker: 131 lei (AICI)


Geantă Dichroite: 111 lei (AICI)





4 comentarii:

  1. oare gasim reducerile astea si in magazine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am verificat în Ploieşti Mall şi nu aveau decât foarte puţine lucruri la reducere.

      Ștergere
  2. Au modele foarte frumoase. Ai fost multumita de calitatea sandalelor? In sensul ca au fost feet friendly? M-am saturat sa-mi faca batai orice pereche de tocuri si as vrea ceva mai de calitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liana, modelul menţionat era Riana, un model wide fit foarte comod, cu talpă joasă. Online nu este disponibil, a fost vândut doar în magazinele fizice.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...