joi, 25 august 2016

Promoţii incendiare la cosmetice de lux


   Apuse sunt vremurile în care produsele cosmetice de lux erau accesibile doar unei mici părţi a populaţiei feminine. Copil fiind, îmi amintesc că la vremea respectivă produse de lux erau considerate cosmeticele pe care acum le găsim la orice supermarket. Mi-am petrecut o bună parte din viaţa de elev prin cancelarii şi asistam cu interes la discuţiile din pauze dintre profesoare; atunci se lansase Avon în România şi firma făcea senzaţie. Aroma specifică coletelor ce soseau pe mesele din cancelarie, cataloagele noi cărora le miroseam paginile parfumate, fardurile de pleoape trio care mă fermecau din interiorul cutiuţelor delicate, au urcat o treaptă mai sus pasiunea mea pentru cosmetice. Când am crescut şi am aflat de existenţa produselor high-end, cu preţuri ce întreceau venitul mediu al unui român pe săptămână, am fost intrigată. Mă întrebam cum îşi poate permite cineva un produs aşa scump, dar totodată eram curioasă ce miracol se ascunde în spatele unei sume dolofane. Ajunsă pe banii mei, am constatat că unele nu ascund niciun miracol, în timp ce altele îşi merită banii ceruţi. Limita este foarte diluată, e concluzia trasă după ce multe cosmetice mi-au trecut prin mâini.
   În primul rând, dacă ai ceva frumos lăsat de la mama natură (un păr lucios, un ochi frumos conturat, un ten neted), nu vei constata mari diferenţe între un produs accesibil şi unul scump. Deosebirile se pot constata abia atunci când doreşti să aduci îmbunătăţiri majore unui lucru de care nu eşti mulţumită. În cazul meu, tenul foarte lucios îmi dă bătăi mari de cap şi de aceea prefer să investesc într-un fond de ten rezistent şi într-o pudră de obraz care să persiste cu brio de dimineaţa până seara. Însă pentru gene, de exemplu, pe care le am suficient de lungi şi bogate aleg o mascara Max Factor sau L`Oreal, niciun alt produs de lux pe care l-am testat nelăsându-mi impresia că ar face ceva mai mult.

    Cosmeticele high-end nu mai sunt exclusiviste în ziua de azi, găsim fel şi fel de promoţii online. La Marionnaud am văzut, de exemplu, promoţii tentante în fiecare săptămână şi reduceri destul de generoase comparativ cu cele practicate la rafturile fizice. Ca acest site sunt multe alte puncte de shopping de unde ne putem aproviziona cu produse de lux, iar azi vă prezint reducerile din această perioadă valabile online.
    Prin natura blogului meu trebuie să scriu adesea despre promoţiile şi ofertele din magazinele online, însă vă sfătuiesc ca înainte de a vă lăsa tentate de un preţ bun, să citiţi măcar câteva recenzii ale produsului respectiv. O sumă infimă aruncată pe un produs nu prea grozav nu va fi nimic altceva decât nişte bani irosiţi.



    Gelurile de curăţare pentru ten de la Estee Lauder sunt reduse la 69 lei. Sunt valabile în trei variante: pentru ten gras, pentru ten uscat şi cu formulă multi-action. Le găsiţi AICI.



    Tot 69 lei costă acum şi exfoliantul pentru ten de la Clinique, produs de tip cremă ce se adresează în special tenului mixt, gras sau foarte încărcat. Îl puteţi comanda de AICI.



    Celebrul ser Genifique de la Lancome este redus de la 455 lei la 290 lei, AICI. Este un produs antirid foarte popular. În Sephora l-am văzut la 330 lei, dacă sunteţi interesate să îl cumpăraţi direct dintr-un magazin fizic.




   Tenul gras are nevoie şi el de hidratare, însă un produs corespunzător trebuie să aibă o formulă lejeră. Gelul Clinique se recomandă ca fiind potrivit tenurilor uleioase, iar un preţ de 66 lei lei este mai mult decât decent. Se găseşte AICI.



   Pentru reducerea optică a porilor înainte de aplicarea machiajului, Clinique a inventat crema Pore Refining. O găsiţi redusă la 80 lei AICI.



   BB cream-ul Daywear de la Estee Lauder este redus AICI  la aproape jumătate de preţ, valoarea sa actuală fiind de 130 lei. Este disponibil în două nuanţe, se adaptează culorii pielii şi menţine sebumul sub control.



   Nu putea lipsi fondul meu de ten favorit, Double Wear de la Estee Lauder. Dacă în magazinele fizice preţul său sare de 200 lei, online este disponibil la 159 lei. AICI îl găsiţi.



   Mascara DiorShow Extase costă 100 lei AICI. Este disponibilă în nuanţa maro. Acest produs face parte din categoria rimelurilor ce oferă volum genelor.


   Un alt produs faimos, Juicy Tubes, se bucură de o reducere considerabilă. Un set de 5 astfel de luciuri pentru buze costă 139 lei AICI. Un singur luciu Juicy Tubes costă în mod normal 100 lei la raft.


   Un alt set avantajos de gloss-uri pentru buze este cel de la Estee Lauder: 159 lei- AICI.

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Lory, seturile de glossuri mi se par foarte avantajoase!

      Ștergere
  2. Whend I'll be old and still beautiful :))), cu Genifique ma voi reintineri! Wait and you'll see! :)
    Lasand gluma deoparte, de canar.ro nu auzisem. E bine de stiut!
    Daca Double Wear e favoritul tau, pe al meu Natural Fix l-ai incercat? Zau ca nu mai stiu daca am vorbit despre asta...
    Pupicei, Aurora! :)
    Ilda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Natural Fix de la Radiant? Nu încă, deşi îmi amintesc recomandările tale legate de acest fond de ten.
      Şi eu am Genifique pe lista de dorinţe, însă aştept să am cu adevărat nevoie de el. Fiind şi ceva mai piperat, sper ca peste ani să am suficient buget pentru a îl cumpăra tot timpul :D. Am testat la cineva gelul de ochi Aurealux de la Dolce&Gabbana, ceva de vis ca şi textură. Cam 500 lei costă, însă persoana respectivă, care se confruntă cu riduri pronunţate în zona ochilor, mi-a zis că nu a observat nici cea mai mică îmbunătăţire. Deci e cu dus şi întors şi la case mai mari...
      Te pup, Ilda dragă!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...