marți, 23 august 2016

Cosmetice noi pe Elefant


   Elefant se încăpăţânează să-şi sporească oferta de produse cosmetice, iar zilele acestea am descoperit pe site produse Macadamia Oil, Max Factor, Matrix şi Revlon care sigur vă vor face şi vouă cu ochiul mulţumită preţurilor reduse semnificativ. Ieri mi-am satisfăcut pofta de cosmetice plasând o comandă pe Iherb, însă tot am uitat să pun ceva în coş, mai exact un tratament pentru păr şi un creion dermatograf, adică produse pe cale să mi se consume. Noutăţile Elefant pot spune că au picat la ţanc, iar faptul că transportul e gratuit pe site şi-n plus pot plăti şi prin Paypal sunt avantaje de care ţin seama ca amator de shopping online.

   Produsele profesionale pentru păr din gama Volume Rose sunt destinate doritoarelor de volum pentru podoaba capilară. Pe site găsim şamponul (26 lei), balsamul-tratament (30 lei) şi spuma de păr (36 lei). Produsele conţin ulei de trandafir oferind părului nu doar volum ci şi hidratarea necesară. Preţurile sunt la jumătate din cele practicate în saloanele de coafură. Găsiţi produsele AICI.




    Printre noutăţi regăsim creioane pentru buze, rujuri-creion, dar şi rujul în varianta sa clasică. Dintre nuanţe îmi place Flushed Fuchsia de la Max Factor (26 lei), o nuanţă discretă care arată foarte frumos pe buze în fotografiile de tip swatch de pe Google. Acest ruj este disponibil într-o gamă largă de nuanţe ce poate fi accesată AICI.



   BB cream-ul Revlon este disponibil acum pe site în trei nuanţe şi preţul său este de 30 lei. Acest balsam de înfrumuseţare acoperă imperfecţiunile minore, oferă tenului un aspect uniform, natural şi îl protejează datorită factorului de protecţie solară 30. Online, AICI.




   Miracle Touch este fondul de ten pe care-l recomand persoanelor cu tenul uscat sau normal ce-şi doresc un finish satinat foarte natural şi un ten cu o strălucire sănătoasă. L-am cumpărat prima oară în anul doi de facultate,deşi eu aveam încă de atunci tenul uleios, l-am cumpărat şi pentru a doua oară pentru că-mi plăcea aspectul său pe piele. La fel de tare îmi place şi corectorul din gama Miracle Touch. Preţul fondului de ten pe Elefant este de 36 lei- AICI.



   O bază de machiaj este un truc la care apelăm atunci când suntem nemulţumiţi de rezistenţa unui produs, iar fondul de ten este cel vizat în special de femei. În cazul în care crema voastră obişnuită nu reprezintă o bază pentru machiaj, atunci puteţi cumpăra un produs special conceput pentru prelungirea rezistenţei cosmeticelor. Acum pe Elefant este disponibilă baza pentru machiaj Collistar la preţul de 55 lei- AICI.



   Am menţionat în câteva rânduri că-mi plac sorbeturile pentru corp de la Sabon, dar ştiaţi că există sorbet şi pentru faţă? Collistar are un astfel de produs, pe Elefant costă 55 lei- AICI. Ca şi produsele pentru corp, sorbetul pentru ten are o formulă foarte uşoară, fiind absorbit de ten cu repeziciune. E potrivit tenurilor normale, mixte şi grase. 



   Când părul meu este uscat îmi pot da seama cu uşurinţă de asta când observ că se zvântă foarte repede după spălare, în special în zona vârfurilor. Un balsam hrănitor sau un tratament precum cel de la Macadamia Oil (30 lei- AICI), prelungeşte timpul de uscare al părului, făcând astfel ca mai multă apă să fie reţinută, iar părul să nu mai fie deshidratat. 

2 comentarii:

  1. Am si eu doua produse Matrix, dar inca nu stiu ce sa spun despre ele...oarecum m-au dezamagit...insa nu sunt foarte rele...

    RăspundețiȘtergere
  2. uleiul de macadamia imi place si mie tare mult, l-am folosit pe corp mai mult si intra repede in piele!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...