miercuri, 31 august 2016

Articole de toamnă pe BrandCircus


   Oficial nu este încă toamnă, însă nu mai e mult și vom renunța la sandalele și topurile subțiri, le vom pune bine pentru următorul sezon cald, în timp ce vom scoate la înaintare jachetele subțiri, pulovere comode și dresurile. Începutul toamnei îmi e drag, este perioada în care se pot face cele mai inspirate combinații vestimentare, căci putem adăga ținutei noastre o mulțime de elemente. O pălărie din fetru, o eșarfă cu print leopard, ciorapi colorați, toate acestea pot fi integrate cu succes într-o ținută de toamnă.
    Încerc să selectez articolul pe care aștept cu drag să-l port zi de zi în această toamnă și cred că mă voi opri asupra puloverelor lejere. Știați că atunci când a fost creat puloverul a fost inițial folosit de pescari, deoarece lâna din care era lucrat le apăra corpul de condițiile meteo nefavorabile în timpul pescuitului? Apoi soldații s-au folosit de el, în timpul războaielor. Abia după 1900, puloverul s-a transformat într-un articol popular în modă, iar treptat a devenit nelipsit din șofonierele noastre.

   Pulovere frumoase și nu numai am văzut în colecția de toamnă de pe BrandCircus. Am selectat de data aceasta jachete, bluze groase, rochii, fuste și cizme în ton cu sezonul ce stă să înceapă. Pentru fiecare dintre ele găsiți link direct sub fotografie. 
    Livrarea produselor se face în 1-2 zile lucrătoare, iar costul transportului este gratuit pentru comenzi cu o valoarea mai mare de 180 lei. Altfel, taxa este de 15 lei/colet. Dacă nu vă plac, produsele pot fi returnate în termen de 14 zile lucrătoare.








































2 comentarii:

  1. Vreau cizme de cauciuc, vreau cizme de cauciuc! Precum galeria microbista strig aici... dar, degeaba, nu se apropie ziua mea curand! Aaa, apropos, i le-as putea cumpara lui Alex si sa ma sacrific sa le port eu (nu i-ar veni marimea 37)! :P
    Aurora, ce de tentatii!!! :)
    Pup!
    Ilda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ilda, vezi că azi au adus muuulte alte modele. Eu plănuiesc o comandă de cizme abia după ce îmi găsesc pantofiori de toamnă blândă :D.
      Ah, ce năzdrăvan gândești!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...