luni, 25 iulie 2016

Transport gratuit pe Cărtureşti.ro


   Un nou magazin online ne răsfaţă cu transport gratuit pentru orice comandă, este vorba de Cărtureşti. Promoţia va dura până pe 29 iulie şi va include absolut orice produs de pe site. Nu există valoare minimă, iar obiectele comandate vor fi livrate oriunde în ţară. Cărtureşti are o mulţime de lucruri interesante în magazin, pe lângă oferta bogată de cărţi aici găsim ceaiuri, dulciuri, jucării, cosmetice şi o mulţime de obiecte decorative drăgălaşe. Pentru voi am selectat favoritele mele, lucrurile pe care obişnuiesc să le iau adesea din Cărtureşti, dar şi câteva pe care mi le doresc.





   Despre ceaiurile lor am scris de multe ori pe blog, infuziile de fructe îmi plac cel mai tare. Am şi un preferat, Black Forest Cherry, pe care-l cumpăr încă din anii studenţiei. Pentru sezonul cald vă recomand Pina Colada şi ceaiul de iasomie, ambele sunt gustoase servite reci. Putem alege dintre peste 300 de sortimente de ceai de AICI.
    Iar dintre dulciuri, ciocolata cu violete și cea cu dulce de leche sunt favoritele mele, sunt un desert aparte. Pe cea cu violete o cumpăram în trecut și în varianta albă. Marmelada de portocale este şi ea pe listă pentru că acasă îmi iese adesea amăruie. Crema de ciocolată cu alune este pe lista de dorințe, pe aceasta încă nu am degustat-o. Le găsim pe toate în raionul cu dulciuri.






   Cănile de la Cărtureşti sunt aparte, foarte drăguţe, dar multe dintre ele mi se par scumpe. Am selectat totuşi câteva cu preţuri accesibile, mi se par potrivite şi pentru a fi făcute cadou. Cănile Mofturi sunt tare amuzante şi vin ambalate în cutiuţe cochete. Iar cele cu insecte sunt tare simpatice. Una costă sub 25 lei.



   Parcă îţi e mai mare dragul să faci economii într-o puşculiţă metalică precum cele de mai sus. Una costă în jur de 18 lei, iar pe site găsim puşculiţe pentru cumpărături, pentru înjurături, pentru cheltuielile de nuntă, pentru prea mult timp petrecut pe Facebook şi multe altele. Pentru că au şi capac cu lacăt, în ele se pot stecura inclusiv bancnote.





   Cărturești este singura librărie online unde găsim colecția TOP 10+ de la Polirom în întregime.Această colecție cuprinde aproape toate titulurile importante din literatura universală, iar prețul unui volum este foarte mic comparativ cu variantele altor edituri. Orientativ, prețul unei cărți este de 15-20 lei.



   Selecția de 101 cărți de citit într-o vară se bucură de o ofertă specială în aceste zile. În funcție de numărul de cărți cumpărate, primim un anumit discount . Multe alte titluri se bucură de reducere pe site, așa că nu strică să faceți o vizită!

4 comentarii:

  1. Nici nu am stiut ca cei de la Carturesti au si dulciuri :-D mi s-a facut o pofta groaznica de dulciuri si in special de marmelada :-D cred ca o sa profit si eu de transportul gratuit :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mergeam des la ei pentru acea ciocolata alba cu violete, nu se gaseste la noi decât la ei și în magazinul Mega Image Concept Store. Au multe bunătăți atât pe site cât și în magazinele fizice :) .

      Ștergere
  2. Foarte interesant... Chiar cautam o pusculita pentru un cadou, am sa ma uit si la ceaiuri, parca l-as incerca pe cel black cherry, si la carti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceaiul e mai potrivit pentru sezonul rece, are un gust foarte intens. Pușculițele sunt super haioase, am zărit una specială pentru strâns bani de pantofi și mi s-a părut amuzantă.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...