joi, 12 mai 2016

Ultimele cumpărături


 
   Azi povestesc iar despre cumpărături. De data aceasta despre două achiziții Asos, o pereche de jeans și una de sandale albe. Persoanele care îmi urmăresc blogul de multă vreme, știu de slăbiciunea mea pentru Asos, pentru articolele vândute de acest site. Uneori le cumpăr și de pe Kurtmann sau din magazinele fizice Miniprix, nu doar le comand de pe site-ul din UK, însă această ultima variantă este cea la care apelez cel mai des. Livrarea produselor nu durează mai mult de 10 zile, iar pachetele îmi sosesc la poșta locală, nu trec prin vamă.



   Noua mea pereche de blugi Asos are o croială skinny clasică, o nuanță uniformă și o lungime până deasupra gleznelor. Am aceeași înălțime ca și modelul Asos, iar blugii se așează precum în fotografie. Au talia înaltă și sunt foarte comozi. 
  Pe site costă 28 de lire și sunt disponibili în toate mărimile. Îi găsiți aici.
   
  Sandalele albe River Island au platformă și toc gros, comod. În ciuda aerului grunge mi se par destul de feminine. Le-am ales pentru că mi s-au părut cool pentru ținutele de vară. Nu-s din piele, ci dintr-un material sintetic moale. Pentru că-s confortabile, le voi purta cu mare plăcere la ținutele de zi!
   Pe site nu mai sunt disponibile.

    Alternative de shopping:


Jeans Zara (disponibili aici)



Sandale Aldo (disponibile aici)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...