luni, 16 mai 2016

Kurtmann: Stoc nou Zara


   Iată că cei de la Kurtmann se întorc pe drumul cel bun și au făcut o actualizare de stoc serioasă, așa cum obișnuiau să procedeze în urmă cu ceva vreme. Stocul Zara a fost îmbogățit azi cu sute de modele noi. Cea mai variată selecție o găsim în categoria jeans, am văzut zeci de perechi foarte moderne, disponibile în multe mărimi. 
   Actualizarea a venit la țanc, chiar sâmbătă m-am plimbat prin mall și am petrecut mult timp în magazinul Zara, așa cum fac de obicei. În colecția nouă am văzut foarte multe bluze cu broderie, salopete și tunici cu print aztec și o sumedenie de articole cu influențe etno. Prețurile mi se par destul de ridicate pentru moment, așa că voi aștepta cuminte reducerile. Iar până atunci mă voi delecta cu oferta din outlet-urile online.

Pantaloni scurți: 65 lei (disponibili aici)

Salopetă: 75 lei (disponibilă aici)

Bluză albă: 65 lei (disponibilă aici)




Blugi: 90 lei (disponibili aici)


Blugi negri: 85 lei (disponibili aici)

Cămașă denim: 65 lei (disponibilă aici)

Cămașă în carouri: 70 lei (disponibilă aici|)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...