marți, 15 martie 2016

Oferte speciale 1001cosmetice.ro



   Cei de la 1001cosmetice vin cu prețuri foarte bune pentru produse aflate pe val în această perioadă. Eu am tras cu ochiul la toate și le-am selectat pe cele mai tentante. Lista e deschisă de celebul balsam Eos, cel care este considerat balsamul favoit al celebrităților din afară. Ambalajul deosebit cu siguranță aduce un aport deosebit menținerii acestui titlu. Costă 25 lei în loc de 35 pe 1001cosmetice și poate fi comandat de aici.




   Fondul de ten City Radiance de la Bourjois costă acum 45 lei și este disponibil în 5 nuanțe pe site. Este una dintre cele mai recente invenții marca Boujois, având la bază o tehnologie ce protejează tenul de factorii nocivi și oferă pielii un aspect luminos, sănătos. Disponibil aici.



   Tot de la Bourjois mi-au atras atenția rujurile lichide Aqua Laque, aflate la preț promoțional de 29 lei. Nuanța care îmi place în mod deosebit este Babe Idol, un trandafiriu pe care am de gând să îl și comand. Rujurile lichide sunt disponibile aici.


   Volume Millions de Cils este o mascara care mie mi-a plăcut mult și pe care am zărit-o pe site redusă cu 33% (39,5 lei aici).



   Un lac de unghii OPI Infinite Shine 2 costă 57 lei în mod normal, însă acum are un preț nou pe site, de 35 lei. Toate ojele marca OPI se bucură de reduceri considerabile, pe care puteți să le descoperiți și voi aici!


   Revlon Colosilk e o vopsea fără amoniac considerată a fi similară vopselei profesionale. Recenziile au propulsat acest colorant blând în topul produselor de tip drugstore. Pe 1001cosmetice costă doar 14,5 lei o cutie. Eu cu siguranță o voi încerca, însă pentru moment am un tub de vopsea ce mă așteaptă să-l folosesc. Nuanța pe care o voi alege va fi 54 Light Golden Brown.
   Vopseaua este disponibilă în toate nuanțele aici.

Un comentariu:

  1. Rujurile lichide și fondul de ten Bourjois mi-au atras și mie atenția, când am văzut noutățile din newsletter. :D
    Mă mănânc palma de o nouă comandă la ei, au prețuri bune la atât de multe...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...