sâmbătă, 12 martie 2016

Ce purtăm la un festival



   În afară e nebunie cu Coachella, dar și în România sunt din ce în ce mai dese evenimente similare. Când am primit mailul celor de la Choies legat de articolele esențiale pentru festivaluri am intrat repede să verific ce e frumos în selecție, căci sunt preocupată de acest subiect. În vară voi merge la Airfield împreună cu prietenul meu și încă nu m-am decis ce voi purta în acele zile. Hainele boho sunt tot mai numeroase și selectarea celor potrivite devine tot mai anevoiasă din pricina ofertei bogate.
   Există totuși o schemă după care mă voi ghida, stabilită de specialiști. În continuare vă voi prezenta cele 5 articole care nu ar trebui să ne lipsească atunci când luăm parte la un festival, exemplificând cu produse disponibile pe Choies.

1. Salopeta boho (disponibilă aici)

2.Kimono-ul (disponibil aici)

3.Rochia maxi (disponibilă aici)

4. Pantalonii scurți (disponibili aici)

5. Sandalele gladiator (disponibile aici)

2 comentarii:

  1. Kimono-ul este super! Totusi, in prima poza bate parca intr-un albastru tare inchis, dar e negru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este negru. Ar fi fost mai fain pe albastru închis, asta e părerea mea.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...