sâmbătă, 5 martie 2016

3 articole perfecte pentru această primăvară


   Sosirea primăverii aduce cu sine schimbări și în garderoba noastră. Eu am în plan pentru acest sezon să înlocuiesc pe cât posibil pantalonii skinny cu cei țigaretă, cu croială mai lejeră și să îndrăznesc mai mult în ceea ce privește culorile hainelor. Pentru astăzi am selectat trei articole pe care le consider potrivite pentru anotimpul în care ne aflăm, toate făcând parte din noua colecție Choies.
   Primul este o rochie brodată, cu aer etno. Se pare că și în această primăvară se vor purta hainele ce imită straiele tradiționale, aceasta fiind o veste îmbucurătoare pentru iubitorii trendului.


   Trench-ul se anunță a fi o altă vedetă a sezonului. Culorile pastelate sunt cele recomandate, mai ales că tonuri pastel de bleu si roz sunt culorile anului.
   Eu am pe lista de dorințe și un sacou într-o culoare pastelată, într-un  ton roz-lila, precum cel purtat de Bruno Mars în videoclipul melodiei Uptown Funk. Poate ajung zilele acestea în magazinele Miniprix pentru a găsi unul de calitate, la un preț decent.




   Fustele a-line sunt tot mai populare și dacă nu aveți încă una atunci trebuie să remediați problema. Se găsesc acum prin mai toate magazinele, atât în variante low budget, cât și dintre cele mai pretențioase. Mie îmi plac pentru că-mi amintesc de stilul anilor 60 și, implicit, de ținutele lui Brigitte Bardot.

6 comentarii:

  1. Trench-ul e superb :)


    Fashionably,
    Patricia
    http://www.wingsforliberty.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleo, aoleo, cat de minunata e rochia brodata! :x Am purtat ceva asemanator, de la zara, toata vara trecuta. Daca as pune mana si pe rochia aceasta, macar n-ar mai crede cunoscutii ca am doar o rochie in garderoba :)). Poate imi fac si eu in sfarsit avant sa comand haine online. Oricum, numeroasele tale postari de genul, imi dau curaj!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liana, dacă te decizi să comanzi online sper să ai parte doar de experiențe plăcute. Eu rareori am dat-o în bară, poate nici nu-s prea pretențioasă de fel, însă mulți prieteni au fost uneori dezamăgiți și s-au lăsat de shopping-ul online.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Singura dezamagire ar fi sa primesc ceva deteriorat. In afara de asta, n-am pretentii. Imi cunosc suficient de bine corpul, ca sa aproximez cum ar veni o haina pe mine. Temerile mele sunt mai mult legate de posta romana. Am prietene care si-au comandat de pe iherb sau alte siteuri si au stat si cu saptamanile sau mai rau n-au mai primit deloc comanda..

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...