luni, 18 ianuarie 2016

Noutăți Kurtmann

Bluză Only (disponibilă aici)


   Fetelor, azi am primit vești bune din partea Kurtmann. În magazinul lor online se regăsesc acum zeci de modele noi de la Vero Moda, Only și Vila, iar eu le-am selectat pe cele care mi-au atras atenția. Pe câteva le știam de pe Asos, aceste trei brand-uri fiind prezente și acolo, însă prețurile practicate pe celebra platformă din UK sunt ceva mai ridicate ca la noi.
   Prețul fiecărui produs selectat este sub 50 lei, iar alegerile mele cuprind bluze cu broderie, imprimeuri femine și detalii aparte. 
  
Tricou Only (disponibil aici)





 
Top Vero Moda (disponibil aici)

Tricou Only (disponibil aici)

Top Vero Moda (disponibil aici)

Tricou Vero Moda (disponibil aici)

Top Vero Moda (disponibil aici)

Top Vero Moda (disponibil aici)





4 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...