sâmbătă, 9 ianuarie 2016

5 tipuri de pantaloni pe care trebuie să le port în 2016



   Am început anul făcând curat în șifonier, încercând să fac o altfel de ordine printre haine. Zic o altfel de ordine pentru că de regulă împachetam hainele pe categorii, pantalonii fiind așezați într-un loc anume, bluzele pe un alt raft, jachetele la fel. Acum, la început de 2016, mi-am dat seama că nu e suficient, că am foarte multe haine, însă nu sunt cumpărate cu cap și de aceea nu reușesc să-mi compun mai lesne ținutele. Că ordinea mea n-are sens decât pe moment, multe haine fiind aproape identice cu altele, fiindu-mi greu să selectez dintre ele. Am constatat că la pantaloni e hărmălaia cea mai mare, că-n general totul e guvernat de blugii negri, pe care mă încăpățânez să-i cumpăr în continuare, chiar dacă am multe perechi. Încurcată de aceste lucruri, am decis ca în 2016 să fiu mai chibzuită când cumpăr ceva și să-mi fac o listă scurtă de piese de bază pe care trebuie să le bifez. 
   Prima listă este cea a pantalonilor, nu degeaba am făcut introducerea pomenind de blugi. Iată care sunt cele 5 modele pe care eu le consider de bază în garderoba unei femei ce preferă ținutele cât mai variate. În listele de recomandări din revistele de specialitate am văzut multe alte croieli incluse, însă nefiind adepta ținutelor excentrice sau mult prea atent studiate, am sărit peste ele.

blugi Vila (Kurtmann)

1. Pantaloni negri cu croială skinny
   Sunt foarte ușor de integrat într-o ținută, am constatat pe propria piele că se potrivesc în fel de fel de situații. Pot fi purtați la fel de ușor într-o drumeție (dacă materialul e comod, supraelastic), sau la o petrecere, alăturați unei bluze deosebite. Pentru mine vor rămâne nr.1 în materie de pantaloni și în 2016.


Pantaloni Noisy May (Kurtmann)

2. Pantaloni green army
   Green army este nuanța care mi-a picat cu tronc în ultimele luni, chiar acum aștept o jachetă matlasată în această nuanță de verde. Pe lista de dorințe am multe articole astfel colorate, iar pantalonii cu croială lejeră se numără printre ele. Mi s-a cam luat de croielile skinny, aș dori să mai variez în acest an.


Pantaloni Only (Kurtmann)

3. Pantaloni albi
   Pantaloni albi am, însă nu i-am purtat niciodată. Se zice că sunt pantalonii perfecți pentru vară, iar sora mea știu că-i iubește maxim, având foooarte multe perechi. Cum sunt eu cu blugii negri, așa e ea cu cei albi. Nu am un motiv întemeiat pentru care i-am evitat, tocmai de aceea sper ca în vara acestui an să îndrăznesc să-i îmbrac.


Pantaloni Zara (Brand Circus)

4. Pantaloni țigaretă
   Știu cât de comozi sunt pantalonii țigaretă, așa că în 2015 mi-am luat 2 perechi vesel colorate, pe mov și albastru. Pe care, la fel, nu le-am purtat niciodată, deși stilul meu vestimentar de zi cu zi mi-ar permite să-i port oricând. Pe lista de cumpărături trec o pereche într-o nuanță cuminte, poate așa îmi va fi mai simplu să mă dau pe brazdă.


Blugi Asos

5. Pantaloni evazați
   Îmi plac blugii evazați și-i consider o piesă cheie în ținutele cu aer boho, dar sunt câteva aspecte ce mă țin departe de ei. Primul ar fi că de regulă sunt destul de lungi și ar trebui să port platforme sau tocuri pentru a se așeza cum îmi doresc. Fiind destul de înaltă, nu prea mă împac cu încălțămintea cu toc. Iar dacă-i scurtez și îi port cu încălțăminte joasă mi se întâmplă să mă împiedic în poalele lor, să le numesc așa.
   Încă survolez în jurul lor și încerc să găsesc o soluție, căci tare îmi doresc o pereche...neagră!

   Pe lângă aceste modele, specialiștii recomandă și următoarele tipuri de pantaloni: palazzo, culotte, din piele (PU). Chiar și controversații pantaloni harem, precum și colanții, sunt considerați a fi de bază într-o garderobă variată, bine pusă la punct. 

4 comentarii:

  1. Cu jeansii negri e la fel si la mine. Chiar recent mi-am luat inca o pereche si o intreb pe sora-mea daca ii place noua mea achizitite. Se uita cam ciudat la mine si imi zice ca toti jeansii mei sunt la fel si nu intelege de ce continui sa imi iau la fel mereu. :D
    Nu ma las oricum :))
    Te pup, Aurora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am impresia că după 2-3 spălări se fac gri și tânjesc după o pereche neagră :)).

      Ștergere
  2. Pentru blugi negri votez si eu! Dar eu folosesc detergent pentru haine negre, sa nu ii decolorez la spalat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia, ăsta e un lucru pe care nu l-am făcut și de care voi ține cont. Merci!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...