vineri, 11 decembrie 2015

Noutăți de la 1001cosmetice



   Ultimul articol dedicat celor mai noi produse din magazinul online 1001cosmetice s-a dovedit a fi foarte accesat de către cititori, motiv pentru care m-am decis să postez constant detalii legate de noutățile de pe site. Gama de produse nu se actualizează foarte des, însă atunci când acest lucru se întâmplă observ că numărul produselor recent introduse în grilă este ridicat, tipurile de cosmetice sunt variate, iar multe dintre cosmetice beneficiază deja de reduceri considerabile. 

   Este și cazul setului pentru îngrijirea unghiilor de la Sally Hansen, cel din fotografia de start. Acesta costă 85 lei, este cu 34% mai ieftin decât în magazine și conține 5 dintre cele mai vândute produse pentru unghii de la Sally Hansen: tratament pentru cuticule, dizolvant pentru eliminarea cuticulelor, top coat pentru uscarea rapidă a ojei, tratament pentru întărirea unghiilor și top coat cu aspect de gel. Setul poate fi comandat de aici.



   Un alt set pentru manichiură, redus și el cu mai bine de 30%, este cel de la OPI. Conține 3 lacuri de unghii din colecția Infinite Shine, o bază pentru ojă și un top coat pentru extra luciu. În mod normal aceste produse au un preț total de 220 lei, însă de pe 1001cosmetice pot fi comandate cu 139 lei (aici).



   Fondul de ten Colorstay se numără printre cele mai îndrăgite produse de tip drugstore, fiind considerat cel mai popular fond de ten low cost. De acum este disponibil și pe site, atât în varianta pentru ten gras/mixt cât și în cea pentru ten normal/uscat. Prețul său este de 45 lei și poate fi comandat de aici.


   Fanele machiajului smokey eyes vor găsi utile și încântătoare fardurile trio de la Maybelline, special gândite pentru un astfel de machiaj al ochilor. 16 lei este prețul promoțional al unei casete cu trei nuanțe de fard (aici).



   Iar îndrăgostitele de produse colorate pentru buze, cu finish mat, vor aprecia prețul bun al luciurilor de buze de la Astor (21 lei aici). Ele promit o rezistență ridicată pe buze și un aspect intens al culorii, mat.



   Pentru final am păstrat produsul care pe mine mă tentează cel mai tare: rimelul duo cu efect de gene false. E compus dintr-o bază albă pentru gene și o pastă de un negru intens. Prețul său este de 59 lei, nu este cu mult redus față de cel standard, însă aceasta mascara tot mi se pare atractivă. Poate și pentru cu am o părere bună despre rimeulurile acestui brand. Dacă și voi sunteți interesate de False Lash Superstar,  puteți comanda mascara de aici.
   Pe 1001cosmetice găsiți zeci de alte produse recent adăugate, eu le-am selectat pe cele care mi-au atras atenția în mod deosebit. Am mai zărit kit-uri pentru colorarea sprâncenelor, multe fonduri de ten, luciuri pentru buze și o gamă generoasă de produse pentru conturarea ochilor.

8 comentarii:

  1. Super fondul de ten....mi l-am comandat atat pe acesta cat si colorstay-ul, de care sunt multumita :D dau comenzi ocazional pe site-ul acesta si mereu am avut experiente placuta, partea draguta era si cadoul...:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Florina, mi-au pus si mie mereu cate o mica surpriza, precum un lac de unghii sau un deodorant. Foarte dragut!

      Ștergere
  2. Top coat-ul de la S.H. mi l-as lua si eu, si fondul de ten Revlon, stiu ca disparuse din tara sau firma se retrasese. Nu mi l-am achizitionat niciodata, e o noua sansa. :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha, asa citisem si eu pe bloguri, dar se pare ca a aparut iar in peisaj.
      Te pup si eu!

      Ștergere
  3. Si eu stiam la fel ca disparuse firma, Mihaela Pojogu insa cum am vazut anteriorul (cred - pe la sfarsitul verii) articol al Aurorei am "dat fuga" si l-am comandat. Din pacate am luat cu vreo 2 nuante mai deschis decat era culoarea tenului meu atunci insa acum imi e tocmai bun ;) Si de black friday am vazut o gramada de reduceri. Atunci a fost respectivul fond de ten 35 de lei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana, mi-a fost si mie greu sa aleg nuanta potrivita la Colorstay, cand l-am cumparat prima oara. Stiu ca costa cam 70 lei cand eram eu studenta, pe atunci nu aveam habar de magazine online si cumparam direct de la stand. Retin ca am ales tot o nuanta care s-a dovedit a fi prea deschisa si care a ajuns in cele din urma la sora mea.

      Ștergere
  4. Iti recomand False Lash Superstar de la L´Oreal din toata inima.
    E cel mai bun rimel pe care l-am incercat vreodata si chiar am avut absolut TOATE rimelurile de la L´Oreal ever :))) si de la alte companii.
    Dar asta clar e pe locul 1 in topul meu personal, iar pe locul 2 se afla un rimmel de la YSL.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cezara, mulțumesc mult pentru feedback! Chiar azi discutam cu sora mea despre rimeluri si mi-a zis că și Double Extension, de la același brand, e foarte bun. Eu am avut câteva tipuri de mascara de la ei, dar cu două capete n-am mai încercat din anii de liceu.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...