joi, 12 noiembrie 2015

Ținută: Jacheta bomber cu imprimeu floral


   La cât de frumos a fost zilele acestea afară, ar fi fost păcat să nu profit de vremea plăcută pentru a purta jacheta bomber comandată de pe site-ul SheIn. Matlasată și subțire, e potrivită pentru zilele calde de toamnă ori primăvară. Temperaturi precum cele din ultima săptămână sunt cele la care mă refer.
   Nu am făcut multe fotografii pentru că această activitate nu-i tocmai pe placul meu. De obicei fac 5-6, nu ies special pentru pozat, așa cum o făceam în anii trecuți, însă țin foarte bine minte că la începutul anului am promis că voi posta mai des ținute pe blog și atunci când ieșim prin oraș și avem apartul foto la noi, mă distrez câteva minute cu sora mea, amândouă fiind conștiente de faptul că uneori nu-i suficient doar să scriem texte despre anumite articole vestimentare, mai trebuie să și exemplificăm.
   Stilul meu, foarte girly altădată, s-a schimbat în ultimii doi ani. Îmi plac și azi rochițele din dantelă, însă le port mai rar. Acum pantalonii mi se par mai atractivi.


Am purtat:
Jachetă: SheIn (aici)
Blugi : SheIn (aici)
Pălărie: SheIn (aici)
Pulover: Zara (aici)
Fular: Zara (aici)
Ghete: Dorothy Perkins
Geantă: Choies (aici)

   De când a sosit la mine, geanta cu franjuri mă însoțește mai peste tot. Numai rucsacul cu vulpițe pe care vi l-am arătat în ținuta de aici îi mai face concurență. Tot de la Choies este și ea, îmi place foarte mult și presimt că o să o mai vedeți pe blog. Uneori, când am impresia că nu se potrivește ca stil cu restul hainelor pe care le îmbrac, mă consolez zicând că măcar una dintre mărgeluțele colorate se asortează cromatic cu ceva :D.


***


SHOP MORE SAVE MORE

Winter is coming!

Find your new style in SheIn.

Have a warm winter!

Take 34% OFF Over US$59 Code:win34

Take 36% OFF Over US$109 Code:win36

Ends: November/17



4 comentarii:

  1. Imi place foarte mult tinuta ta si as purta-o fara sa stau pe ganduri!
    Trebuie sa recunosc ca in ultima perioada si eu sunt mai atrasa de pantaloni, dar nu pot sa renunt nici la dantela. Cred ca am un stil complexo-complicat. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, ai descris perfect stilul. Eu mai am uneori și niște momente boschetaro-indie, în zilele în care mă trezesc devreme de dimineață și nu vreau decât să mă înfofolesc în mai multe „foi” de haine :D.

      Ștergere
  2. Foarte misto tinuta! Imi place maxim! Si iti sta minunat atat cu rochite cat si cu pantaloni! Te pup, weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, la fel, dragă Camelia!
      Te pup cu drag!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...