marți, 10 noiembrie 2015

De unde cumpărăm geci negre pentru sezonul rece

sursă: Pinterest

   Zilele trecute am primit din partea unei cititoare sugestia de a realiza o selecție de geci negre potrivite pentru iarnă, iar într-una dintre serile mele libere am făcut căutări și am descoperit mai multe surse din care se poate comanda un astfel de articol vestimentar. Mi-a surâs ideea și pentru că mă aflu în căutarea unei geci negre; îmi place să port negru în sezonul rece, iar o asemenea haină e utilă aproape oricând. 
   Am grupat opțiunile în două categorii, prima este cea a magazinelor din România, iar cea de-a doua a celor din afara granițelor. Am încercat, de asemenea, să selectez modele variate și accesibile.

   Magazine din România

   Fashion Days
   De pe Fashion Days am comandat destul de des în ultima vreme. Am descoperit magazinul online abia anul acesta, iar de atunci am cumpărat bluze, blugi și încălțăminte de la ei, dar și articole deco și de papetărie. De asemenea, mi s-a părut un loc bun pentru comandat cadouri, au mereu campanii de reduceri și poți găsi ceva deosebit la un preț decent. 
   Este magazinul preferat al unei prietene foarte bune, adesea ne dăm mesaje pentru a discuta despre cele mai bune reduceri de aici.



   TinaR
   Când TinaR era doar brand, nu-mi plăceau hainele lor în mod deosebit. De când site-ul a devenit platformă de vânzare pentru alte firme, am comandat de câteva ori. Chiar și o haină de iarnă, că tot are legătură cu subiectul postării, un palton roz pe care-l port cu drag de un an încoace. În zilele reci, evident.


   eMag
   Pe eMag am găsit modelele cele mai accesibile. Partea de fashion a site-ului e bine întreținută și aprovizionată. Când am căutat geci am dat și peste câteva modele de ceasuri foarte frumoase, aflate la prețuri promo. E surprinzător cât de ușor s-a extins eMag. A devenit un adevărat mall online.



   Glittio
   Personal n-am avut nicio treabă cu acest site, însă sora mea a comandat de multe ori de la ei. Dacă îi urmăriți blogul, atunci sunteți la curent cu acest lucru. Ea se declară foarte mulțumită de produse și de serviciile oferite.




   Am căutat geci negre, de iarnă, și pe Kurtmann, Miniprix, BrandCircus, însă nu am găsit nimic care să se încadreze în categorie.


   Magazine din afara țării

   Nu o să fac recomandări de pe site-urile asiatice, din simplul motiv că shopping-ul pe astfel de site-uri e la risc. Și în ceea ce privește calitatea, dar mai ales când vorbim despre măsuri. Iar prețurile sunt undeva la nivelul celor din țara noastră, nu văd rostul asumării unei astfel de pagube. Poate că cineva nu are rezervat decât un mic buget pentru o haină bună de iarnă, n-aș putea face o recomandare sinceră, directă, știind că am primit și produse sub așteptări atunci când am cumpărat de la asiatici.
   Din afară, singura mea recomandare rămâne ASOS, site din UK de unde am comandat n hăinuțe de toamnă/iarnă, cărora nu am avut ce să le reproșez. Am jachete luate acum 3-4 ani de la ei, ce încă arată perfect.
   Comenzile ASOS sunt livrate din UK, ajung la poșta normală întotdeauna și livrarea lor e gratuită atunci când produsele alese au o valoare totală mai mare de 30 euro (133 lei).





6 comentarii:

  1. De cand mi-ai spus tu de Assos, mereu ma uit si la ei pe site. Incet incet am inceput sa am sperante ca incap in marimi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana, cum să nu încapi? Eu sunt convinsă să acum ți se potrivesc multe dintre hainele disponibile.
      Te felicit încă o dată pentru kilogramele pierdute și te pup!
      p.s: Vezi că Asos crează dependență!

      Ștergere
  2. Uau, chiar ai fost rapida! Deja am gasit vreo doua care imi plac foarte mult, ramane sa ma decid :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, poți urmări și site-urile de tip outlet (Kurtmann,Miniprix, BrandCircus, 543.ro). Acum poate că nu au jachete negre, dar s-ar putea să aducă.

      Ștergere
  3. frumoase alegeri, am nevoie si eu de una noua!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...