luni, 2 noiembrie 2015

Cumpărături Kurtmann



   În urmă cu câțiva ani am mers cu niște prietene să căutăm un cadou pentru botezul unui băiețel și fiind destul de plictisitor la rafturile din magazinul Next Kids pentru micuții masculi, am făcut un salt rapid la umerașele pentru fetițe, acolo unde se aflau cele mai drăguțe hăinuțe. Mi-au rămas în minte niște blugi cu imprimeu leopard, combinați cum nu se poate mai bine cu o bluziță din dantelă. Și am tot zis să-mi iau jeanși cu un astfel de print, am urmărit mereu modelele de blugi de pe Kurtmann, însă ori nu aveam eu bani când aduceau ei ce căutam, ori nu aveau măsura potrivită. I-am găsit în cele din urmă și am profitat de ocazie pentru a comanda nu una, ci două perechi. Și pentru că nici blugi skinny albi nu se găseau în garderoba mea, am zis să fie treaba făcută și să cumpăr o pereche.

  Blugii leopard i-am ales în două variante: una mai închisă (Bershka) și una cu un imprimeu mai difuz (Zara). Cei mai închiși la culoare mă strâng puțin în talie, au o croială ciudată. Nu le-am rupt încă eticheta, nu am de gând să-i returnez ci o să-i donez în cadrul campaniei ShoeBox. Cu mai multe detalii despre ediția din acest an a evenimentului o să revin pe blog, eu deja am început să strâng câteva lucrușoare pentru copii, o să merg să cumpăr și câteva jucării și obiecte ce să le amintească de sărbătorile de iarnă. Ceilalți blugi îmi vin perfect, au lungimea ideală și un material de foarte bună calitate. Ambele modele sunt skinny jeans și le-am comandat în aceeași mărime.
   Cea de-a doua pereche de blugi Zara, cea albă, îmi place mult. De la aceeași firmă mi-am cumpărat și un model alb, boyfriend, cu broderie, tot de pe Kurtmann, dacă vă mai amintiți cumva de postarea în care vi l-am arătat. În general îmi plac blugii de la Zara, au o croială standard și nu am surprize legate de măsuri. Iar pe Kurtmann sunt destul de ieftini, eu am plătit 80 lei pentru o pereche.




   M-am jucat puțin pe Polyvore gândindu-mă la două tipuri de ținute potrivite pentru toamnă, care să conțină pantaloni cu print leopard. Mai sus puteți vedea modalitățile în care eu i-aș purta, m-am limitat la articole vestimentare simple care să vină în completarea pantalonilor, căci imprimeul leopard e pretențios și trebuie purtat cu grijă.

5 comentarii:

  1. Imi plac mult tinutele pe care le-ai alcatuit. Printul leopard este preferatul meu. Am o slabiciune pentru el. Sa porti cu placere articolele achiitionate! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, este și una dintre slăbiciunile mele, unul dintre puținele imprimeuri care îmi plac.
      Merci! Te pup!

      Ștergere
  2. Sunt foarte frumosi. Daca pana acum nu mi-am dorit pantaloni cu imprimeu leopard acum, vazand colajele tale, simt ca trebuie sa achizitionez si eu o pereche. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...