miercuri, 14 octombrie 2015

Ținută: Cum port articolele din piele neagră




  Toamna își spune cuvântul iar deținătoarele de bloguri, ca niște mici meteoroloage, anunță starea vremii în funcție de profilul paginii lor. Întâlnim adesea texte în care ni se spune că o anumită nuanță de lac de unghii e numai bună pentru vremea de afară, că e suficient de cald încât să se renunțe la jachetă sau, strecurat în textele blogurilor culinare, că prăjitura x era menită să însoțească ceaiul într-o zi friguroasă. Oricum am da-o, detaliile acestea servesc pe post de introducere și pe mulți dintre noi ne ajută în structurarea articolelor.

   Nu fac excepție și-am să încep precum acela care știe meteorologie. A fost frig serios în ultima perioadă, eu una n-am apucat zilele acelea de tranziție între sezonul cald și cel rece în care poți purta sacou cu tricou sau rochie cu cardigan. Nu, am sărit direct de la mânecă scurtă la pulovere, fulare, pălării, de la nuanțe vesele la cele foarte închise. 
   În ținuta pe care vi-o prezint azi port două piese clasice pentru acest anotimp: jacheta și ghetele din piele de culoare neagră. Nu am simțit cât de comodă poate fi o astfel de jachetă până nu am cumpărat una cu un număr mai mare. În celelalte pe care le am mă simt ca într-un ambalaj rigid și mi se face foarte cald atunci când le port. Deși am destul de multe astfel de hăinuțe, nu au apărut în ținutele de pe blog din pricină că nu le îmbrac des.
   Jacheta purtată azi e un model Zara comandat din outletul online Kurtmann. Tot de acolo sunt și fularul și tricoul. Ca și în anii trecuți, am preferat să mă aprovizionez cu accesorii pentru vremea rece de pe acest site, îmi plac mult modelele Zara și caut să le cumpăr la prețuri cât mai bune. Aceste fulare tricotate au dezavantajul că se strică foarte repede, eu le agăț mai mereu în umerașe și mi se pare că se și lărgesc rapid.
   Ghetele negre sunt lucrate din piele naturală și le-am luat din Miniprix. Nu mai rețin exact prețul lor, parcă în jur de 200 lei am dat pe ele anul trecut. Miniprix este magazinul meu preferat pentru încălăminte din piele, prețurile practicate de ei sunt foarte bune.



Am purtat:
Jachetă: Zara
Tricou: Zara
Pantaloni: H&M
Fular: Zara
Ghete: Miniprix
Geantă: Catalina Estrada
Pălărie: Rockel

ASOS: jachetă (aici) // ghete (aici)

SheIn: jachetă (aici) // ghete (aici)

   Dacă vă aflați în căutarea unei jachete negre din piele sau a unor ghete joase, sper ca alegerile mele de mai sus să vă inspire. Asos.com e recomandarea mea nr.1, este magazinul online care îmi place cel mai mult. Hainele au prețuri ceva mai mari însă întotdeauna au meritat banii. SheIn reprezintă o variantă mai accesibilă, iar zilele acesteau au transport gratuit pentru orice comandă, plus două noi coduri de reducere pe care le găsiți în bannerul atașat.



14 comentarii:

  1. Imi place mult tinuta ta iar fularul acela supradimensionat arata perfect in combinatia pe care ai ales-o.
    As purta si eu aceasta combinatie fara sa stau pe ganduri. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte faina combinatia, perfecta pentru o plimbare sau chiar la job

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place mult. :) Azi am luat de pe Miniprix niste Fly London:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Brîndu!
      Avem și noi ghetuțe de la Fly London și ne plac mult, sunt de calitate!

      Ștergere
  4. Inca nu am scos bocancii si ghetele, dar nici prea des nasul pe afara. Am optat cel mai des pentru tricotaje peste tricotaje - cardigan lung cu helanca, pantaloni sport si tenesi.
    Ah, intr-o seara chiar m-am plimbat intr-o rochie midi dreapta mov cu un cardigan gros impletit alb, un dres mov si o esarfa inflorata. A fost ultima oara cand am purtat o rochie.
    Foarte faina tinuta ta, am remarcat si ceasul Jord.
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha, eu le-am scos încă din prima zi răcoroasă de toamnă, nu am stat mult pe gânduri. Îmi e dor să port picioarele goale, sandale, parcă prea ne-a luat frigul ca din oală.
      Mulțumesc frumos! Iubesc acest ceas Jord, e cel mai purtat accesoriu din ultimele luni.
      Te pup!

      Ștergere
  5. Foarte draguta si deosebita! Imi place mult jacheta! Am remarcat si ceasul pe care il porti. xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona, este favoritul meu, un ceas din lemn de culoare vișinie, de la Jord.
      Mulțumesc mult!

      Ștergere
  6. Draga mea, ai slabit si arati grozav! Imi plac toate elementele tinutei tale, mi-ar placea si mie un astfel de fular! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgiana, mulțumesc!
      Am slăbit acum mult timp, de atunci încerc să mă mențin :D.

      Ștergere
  7. Ce frumoasa e tinuta, imi place la nebunie <3
    Iti sta super cu palariuta ^_^
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...