joi, 10 septembrie 2015

Top 10 pulovere oversized

colaj: Pinterest

   Puloverele oversized sunt alegerea multor fete în zilele reci. Deși nu le putem purta decât rareori ca în revistele de modă, cu pantaloni scurți și încălțăminte de vară, pentru că nu ne permite clima, le păstrăm pentru zilele răcoroase de toamnă. Eu prefer să le îmbrac împreună cu blugi skinny și cu ghete până la gleznă, mă simt foarte comod așa. În toamna aceasta mi-aș dori să încerc și varianta cu cizme înalte și intenționez să-mi cumpăr o astfel de pereche de încălțăminte. 

   Sunt recomandate în special femeilor mai slăbuțe pentru că deși sunt foarte comode aceste pulovere adaugă mult volum unei ținute. Pot fi purtate băgate în pantaloni sau fuste cu talie înaltă pentru a marca talia, în cazul în care aveți câteva kilograme în plus. Specialiștii zic că nici persoanele cu bust foarte generos nu ar trebui să le poarte altfel, indiferent de greutatea pe care o au, pentru că partea de sus ar deveni și mai proeminentă.
   Însă, ca și în cazul blugilor boyfriend, depinde și ce atitudine are persoana care poată un pulover larg. Și acei blugi sunt recomandați, în teorie, femeilor slabe, însă nu doar ele au demonstrat că îi pot purta cu stil.











   Toate modelele de mai sus pot fi comandate de pe Choies, site ce începând cu ziua de azi oferă o politică aparte pentru clienții VIP. Oricine a plasat cel puțin o comandă cu o valoare de minim 1$ este considerat a fi membru VIP, activ, și se poate bucura de discount exclusiv pentru articolele noi și de posibilitatea de a cumpăra anumite produse cu doar câțiva dolari. Oferta o puteți consulta aici.
   


8 comentarii:

  1. Cel verde este favoritul meu, nuanta e superba! Hihi, si eu sunt client VIP se pare, buna veste! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgiana, în fiecare lună vor avea promoții pentru clienții VIP! :D

      Ștergere
  2. A venit perioada aceea! Perioada puloverelor oversized!
    Le iubesc si-mi place sa le port in toate combinatiile posibile si imposibile.
    Dintre cele pe care ni le-ai prezentat, l-as alege pe ultimul pentru ca imi place foarte mult combinatia de culori. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, ultimul, chiar dacă e deșirat la extremități, cred că poate fi purtat îndoit la mâneci. Simplu ar fi fost perfect, dar distressed e mai...cool :D.

      Ștergere
  3. Ce veste interesanta! Oare se aplica si pentru clientii viitori, pentru ca eu nu am facut pana acum nici o comanda la ei! :D
    Frumoase pulovere...si eu trebuie sa imi cumpar cateva hainut de sezon!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loredana, da, inclusiv clienții viitori se vor putea bucura de promoție, începând cu luna următoare. Anumite produse vor avea un preț VIP afișat lângă cel obișnuit, lună de lună.

      Ștergere
  4. Dupa articolul acesta nu-ti voi mai urmari blogul cu atata drag. Pacat! Poate o fata acum se infometeaza dupa ce a citit, doua ori chiar, ca trebuie sa fi schiloada ca sa porti "cu stil" un pulover si niste blugi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andrada, îmi pare rău că s-a înțeles asta. Dacă o fată se înfometează din pricina unor articole citite pe net, asta mă depășește. Este un adevăr faptul că unele haine nu se potrivesc decât persoanelor cu o anumită siluetă, nu am să stau să cosmetizez acest lucru.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...