sâmbătă, 12 septembrie 2015

Pălării de toamnă

foto: Pinterest

   Pinterest e o sursă inepuizabilă de inspirație pentru aproape orice iubitor de frumos. Eu intru zilnic pe site pentru a căuta modalități noi în care să port hainele, iar din ținutele de toamnă pălăriile par a fi nelipsite. Anul trecut am primit una neagră, de calitate bună, ce se menține perfect în continuare, iar în toamna aceasta mi-am propus să cumpăr una bej camel. 
   Pălăriile sunt îndrăgite pentru că salvează femeile într-o bad hair day, le protejează de vânt și frig și dau un plus de șarm ținutei. Modele clasice, cu boruri medii, avantajează orice formă a feței, nimeni nu ar trebui să fugă de aceste accesorii. 
  Până azi am experimentat puține modalități în care se poate purta o pălărie. În iarnă am publicat o ținută all black accesorizată cu o pălăriuță, în rest am mai luat-o cu jacheta din denim. În acest sezon vreau să port una atunci când îmbrac rochii, sacouri boyfriend, să variez puțin.

   Așa se face că am plecat la vânătoare online de pălării de toamnă, iar cele mai frumoase modele pe care le-am găsit le puteți admira mai jos. Favoritul meu este cel de la Asos, acel model de pălăriuță cu ciucure pufos. 
   În magazinele online din România, oferta de pălării este săracă, pe FashionDays.ro ce am zărit câteva modele drăguțe. Cei de la Kurtmann mai aduc uneori pălării, însă pesemne stocul este unul mic, căci aceste accesorii dispar imedat de pe site.
 




    În caz că pălăria vine în mai multe mărimi și nu vă aflați într-un magazin fizic pentru a o proba, vă puteți ghida după tabelul de mai jos pentru a vă afla măsura potrivită. Nu uitați să adăugați 1-2 cm în plus, pentru ca pălăria să nu vă strângă sau să vă strice coafura.



11 comentarii:

  1. La Stradivarius am vazut una draguta...aprox 80 lei ..dar cu greu port ceva pe cap si la minus multe grade..asa ca n-am luat-o. Marea problema cu palariile e ca sunt greu de depozitat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu tine, cam greu cu depozitarea :P

      Ștergere
    2. Iulia, eu am probat la Zara una faină, zilele acestea (120 lei parcă, dar aveau doar de la M în sus).
      În trecut existau acele cutii pentru pălării, fetelor, ce bine ar fi fost să se vândă toate în cutie. Eu am o problemă cu scamele ce se adună pe ele și pe care trebuie să le adun foarte des.

      Ștergere
  2. Da, da, ca bine zici de palariile cu boruri medii. Ca dimensiune ma incadrez la small si de cele mai multe ori cele size free se regasesc intre primele doua, iar vantul mi-o fura. :)) Eu chiar vreau sa simt ca sta bine infipta ca sa fiu relaxata, cand ai parul lung mai poti umple golul.
    xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miha, chiar mă întrebam cum stau lucrurile cu cele free size pentru că pe site-urile asiatice se lucrează adesea cu această mărime unică.
      Mulțumesc pentru informație!

      Ștergere
  3. Iubesc palariile si nu ma pot satura de ele.
    Vazand modelele pe care ni le-ai prezentat am realizat ca nu am nicio palarie bej cu boruri medii. Trebuie sa remediez problema cat mai curand. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, și eu la fel! Am probat câteva și prin magazine săptămâna aceasta, țin neapărat să-mi cumpăr una până vin temperaturile scăzute.

      Ștergere
  4. Iubesc palariile, desi in ultima vreme nu le-am mai purtat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandra, eu port doar în anotimpurile reci. Mi-ar fi plăcut să pot purta și vara, dar nu am dat peste un model din paie care să îmi placă foarte tare.

      Ștergere
  5. M-ai prins! Daca e un lucru fara de care nu cred ca o sa pot trai toamna asta...PALARIEEEE! Am nevoie de cel putin una ca de aer. Dupa ce toata vara am purtat oricand, oriunde si cu orice fedora de paie, acum stiu sigur ca una de fetru negru (sau bordo, sau caramel....sau ciocolatie) are fi perechea perfecta pentru TOATE outfiturile de toamna. Am ochit una la H&M si cateva pe ebay. Sa vad la care ma decid.Iute pana nu trece toamna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, sper să găsesc și eu la vara una din paie potrivită. N-am purtat niciodată pălărie vara, poate doar când eram mică, dar vreau neapărat să mă obișnuiesc cu acest accesoriu.
      Au și la Zara, pe camel și roșu, din fetru. Sunt tot în genul celor de pe Ebay... dar la preț de Zara :)).

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...