vineri, 25 septembrie 2015

Jachete ASOS în magazinul Kurtmann


   După colecția de rochii postată în magazin zilele trecute, Kurtmann a umblat azi la stocul hainelor potrivite pentru toamnă-iarnă și a actualizat secțiunea jachetelor. Zeci de modele Asos ne așteaptă pe site începând cu această dimineață. Ca și cazul rochiilor, stocul este limitat, produsele fiind disponibile în doar câteva exemplare. Prețurile sunt accesibile și în acest caz, o jachetă Ted Baker costă pe Kurtmann 120 lei, în timp ce la raft are un preț de peste 1200 lei (200 lire). Paltoanele costă maxim150 lei, iar jachetele mai subțiri în jur de 100 lei. Rochiile Asos s-au vândut în câteva ore, e cazul să vă reamintesc că lucrurile se mișcă rapid când se adaugă produse noi pe site și este probabil ca și de data aceasta să se întâmple la fel.
   De la Asos am o hăinuță cu print leopard, cumpărată acum 3-4 ani de la site-ul din UK. O port adesea în zilele de toamnă și cred că ați văzut-o de 2-3 ori în ținutele postate în acest sezon, în anii trecuți. Se prezintă ca la început deși nu am curățat-o, pur și simplu am depozitat-o într-o husă din plastic și s-a păstrat ca în prima zi, fără să-i cadă părul artificial și fără ca blana să se tocească.







3 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nu mai este pe stoc, din păcate! Era și favorita mea, alături de trench-ul cu inserții croșetate.

      Ștergere
  2. Imi place la nebunie paltonul mov, insa , din pacate, nu-l mai vad pe stoc :(.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...